کد خبر 861500
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
وینسنت کمپانی

مدافع باتجربه تیم ملی بلژیک ممکن است به دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

به گزارش مشرق و به نقل از دیلی میل،  تیم ملی بلژیک دیشب (شنبه) در دیداری دوستانه به دیدار پرتغال رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. کریستیانو رونالدو به دلیل بازی در فینال لیگ قهرمانان در این مسابقه استراحت داشت و برای تیم ملی کشورش به میدان نرفت.

وینسنت کمپانی مدافع باتجربه بلژیک در این دیدار مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. کمپانی که نزدیک به یک سال از فوتبال دور بود و در اواسط فصل قبل به فوتبال بازگشت، با ناراحتی اقدام به ترک زمین کرد و به نظر می‌رسد مصدومیت او جدی باشد. مصدومیتی که ممکن است باعث شود او نتواند تیم ملی کشورش را در این رقابت‌ها همراهی کند.

کمپانی که غایب بلژیک در یورو ۲۰۱۶ بود نمی‌خواهد دومین تورنمت پیاپی را هم از دست بدهد و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در روزهای باقی مانده آمادگی لازم را برای حضور در جام جهانی به دست بیاورد.

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک با ابراز ناراحتی از مصدومیت بازیکن تیمش گفت: مصدومیت کمپانی نگران کننده است و همه بازیکنان برای او ناراحت هستند. او قرار است یک‌شنبه مورد معاینه دقیق پزشکان قرار گیرد تا درباره حضور او در جام جهانی تصمیم گرفته شود.

تیم ملی بلژیک در جام جهانی با تیم‌های انگلیس، تونس و پاناما هم‌گروه شده است.

خبر دیگر از اردوی بلژیک این که یان فرتونگن مدافع این کشور با بازی برابر پرتغال به رکورد ۱۰۰ بازی ملی برای این کشور دست یافت. هیچ بازیکنی در تاریخ نتوانسته بود رکورد بازی خود را در تیم ملی این کشور سه رقمی کند که فرتونگن توانست به این مهم برسد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس