کد خبر 861210
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
ماد 10 احزاب

عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، گفت: احزاب تا ۱۴ خرداد فرصت دارند تا گزارشی از عملکرد خود به این کمیسیون ارائه دهند.

به گزارش مشرق، قاسم میرزائی‌نیکو عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب با اشاره به دستورالعمل این کمیسیون به کلیه احزاب فعال در کشور، اظهار داشت: این کمیسیون اعلام کرده که تا 14 خرداد، تمامی گروه‌ها جمعیت‌ها و احزاب اساسنامه خود را با قانون جدید تطبیق دهند.

وی با بیان اینکه احزاب یک سال فرصت داشته‌اند که اساسنامه خود را با قانون جدید تطبیق دهند، افزود: با گذشت این مدت مسئولان احزاب و جمعیت‌ها اعلام می‌کنند که به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم امکان برگزاری کنگره نیست و با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب تاکید کرد: ما از آنها خواستیم که تا این تاریخ یک گزارش به ما بدهند و عنوان کنند که در چه مرحله‌ای هستند، چرا نتوانستند کنگره برگزار کنند؟ چرا فرصت نکرده‌اند که اساسنامه خود را  با قانون جدیدتطبیق دهند؟

 نماینده مردم دماوند در مجلس با بیان اینکه در حدود 250 حزب در کشور در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: از این تعداد 30 درصدشان اساسنامه خود را با قانون جدید تطبیق داده‌اند و در حدود 30 درصد هم گزارش خود را به کمیسیون ارجاع کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس