کد خبر 860823
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
تنباکو

معاون بهداشت وزارت بهداشت از جمله فعالیت‌های اثربخش سال گذشته جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات را تلاش برای جلوگیری از واردات تنباکوهای معسل به داخل کشور عنوان کرد.

به گزارش مشرق، دکتر رئیسی ضمن تبریک به دکتر مسجدی - دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران مبنی بر دریافت جایزه ویژه سازمان بهداشت جهانی به مناسبت همکاری همه‌جانبه در حوزه مبارزه با دخانیات و قلیان اظهار داشت: در بحث مبارزه با دخانیات به‌‌خصوص قلیان، مطالبات و فشارهای مردمی و حمایت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد همواره اثربخش بوده و هست.

عکس/ کشف محموله قاچاق تنباکو میوه‌ای

وی در توضیح بییشتر افزود: سازمان جهانی بهداشت هرساله در حال رصد کردن فعالیت‌های ضددخانی سازمان‌ها و نهادهای مربوطه است. بنابراین هر کشور یک سری از تشکل‌ها، سازمان‌های مردمی و افراد حقیقی را جهت دریافت این نشان به این سازمان جهانی معرفی می‌کند که امسال این نشان جهانی به جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران رسید.

رئیسی از جمله فعالیت‌های اثربخش سال گذشته این سازمان مردم‌نهاد در کنار فعالیت وزارت بهداشت را تلاش برای جلوگیری از واردات تنباکوهای معسل به داخل کشور و همکاری در تصویب قانون مالیات بر دخانیات در مجلس شورای اسلامی دانست و تاکید کرد: سازمان جهانی بهداشت، قرن 21 را قرن مبارزه جدی با قلیان می‌داند چراکه امروز قلیان به‌صورت یک اپیدمی جدی، جوانا و نوجوانان را تهدید می‌کند و مسئولان و سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار مشارکت‌های مردمی و خانواده‌ها، می توانند هدف مبارزه با این کالای دخانی را محقق کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
    0 0
    معسل عربیه. باید بگید عسلی. تولید کننده این ماده در لبنان می گفت هر آشغالی حتی دمپایی پاره توش میریزیم. حالا برو معسل بکش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس