کد خبر 860614
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
خلبان پرواز سقوط‌کرده تهران - یاسوج

با نمونه‌برداری و انجام آزمایشات مشخص شد پیکر خلبان حجت‌الله فولاد و کمک خلبان در بین پیکرهای پیدا شده از ارتفاعات دناست.

به گزارش مشرق؛ مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نمونه‌برداری و انجام آزمایشات مشخص شد پیکر خلبان حجت‌الله فولاد و کمک خلبان در بین پیکرهای پیدا شده از ارتفاعات دناست.

کامبیز امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد 20 پیکر به پزشکی قانونی تحویل داده شد، اظهار کرد: در حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، تعداد 348 بافت انسانی که به 64 مسافر تعلق داشت، شامل قطعات مختلف در اندازه‌های متفاوت به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شد.

در همین زمینه:

تحویل 20 پیکر کامل مسافران هواپیمای یاسوج به پزشکی قانونی

انتقال هفت بسته از بقایای پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای یاسوج

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با نمونه‌برداری  و انجام آزمایشات مشخص شد پیکر خلبان حجت‌الله فولاد و کمک خلبان در بین پیکرهای پیدا شده از ارتفاعات دناست.

وی گفت: با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، تعداد 23 پیکر با جمع‌آوری قطعات مختلف در شرایط نسبت کامل قرار گرفت و آماده تحویل شد؛ از این تعداد 21 پیکر پس از صدور جواز دفن به خانواده‌ها تحویل شده است.

امینی با بیان این‌که پیکر 12 نفر از جانباختگان آماده تحویل است، خاطرنشان کرد: پیکر خلبان حجت‌الله فولادی و کمک‌خلبان کاوه خلیلی به خانواده‌ آنها تحویل داده می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس