کد خبر 860610
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
نادر دست نشان

مذاکره بی‌نتیجه با بازیکنان فصل قبل تیم سپیدرود، نادر دست‌نشان را عصبانی کرد تا جایی که وی سپیدرودی‌ها را تهدید به استعفا کرد..

به گزارش مشرق، بازیکنان دعوت شده به باشگاه سپیدرود، پای میز مذاکره با نادر دست‌نشان حاضر شدند، ولی به نتیجه نرسیدند.

 


این بازیکنان که منتظر تسویه حساب بودند با مراجعه به باشگاه متوجه شدند فقط برای تمدید قرارداد دعوت شدند و خبری از تسویه حساب نیست. از این رو حاضر به مذاکره نشدند و ادعا کردند تنها در صورتی تمدید میکنند که  پول نقد یا چک شخصی جواد تن‌زاده را بگیرند.

جلسه روز گذشته نادر دست نشان با برخی بازیکنان فصل قبل سپیدرود، این مربی را عصبانی کرد. وی که تصور می‌کرد می‌تواند بازیکنان را برای تمدید قرارداد مجاب کند، وقتی متوجه شد شکاف مالی بزرگی بین آنها و مالک باشگاه وجود دارد، از عدم تسویه حساب باشگاه با بازیکنان ناراحت شد.


گویا وی پس از جلسه ناموفق دیروز به سپیدرودی‌ها اعلام کرده است، در صورتی که نتوانند پول و اسپانسر تهیه کنند این تیم را ترک خواهد کرد.

* اقدام اداره کل ورزش و جوانان برای مذاکره با دیگر متقاضیان خرید باشگاه سپیدرود باعث شد، جواد تن‌زاده به عنوان مالک فعلی سپیدرود از پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان فصل قبل امتناع کند.


شنیدیم تن‌زاده مدعی شده است تا یک روز قبل از آغاز نقل و انتقالات منتظر تصمیم اداره کل ورزش و جوانان می‌ماند و در صورتی که مریم بخشی و همکارانش تا آن روز خریداری را برای سپیدرود تایید نکنند دیگر تیم را به اداره کل پس نمی‌دهد. گویا تن‌زاده مدعی است، فعلا برای تیمداری پول ندارد و در صورتی که تیم را قطعا به او واگذار کنند در پی منابع مالی و تهیه پول خواهد بود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس