سعودی نمایه

دستگاه‌های امنیتی یمن در عملیاتی موفق توانستند دومین باند جاسوسی وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را کشف و منهدم کنند.

به گزارش مشرق، همزمان با اعزام نیروهای تازه نفس برای دفاع از استان «الحُدیده» و بندر حیاتی این استان در برابر حملات ائتلاف متجاوز سعودی، رسانه‌های یمن از کشف یک باند جاسوسی دیگر در استان الحدیده خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

کشف هسته‌ جاسوسی متجاوزان سعودی در یمن

به گزارش وبگاه خبری «النجم الثاقب»، دستگاه‌های امنیتی یمن این باند را که اقدام به رصد اماکن و تحرکات ارتش و کمیته‌های مردمی مین در استان الحدیده می‌کرده و اطلاعات را در اختیار ائتلاف عربستان می‌داده، به دام انداخته‌اند.

منبعی امنیتی شامگاه چهارشنبه در این ارتباط گفت که باند جاسوسی مذکور متشکل از ۴ نفر در شهرستان «الدریهمی» بوده که موفق شده بود بیش از ۲۰ نفر را به خود جذب کرده و برای ائتلا متجاوز سعودی جاسوسی می‌کردند.

نیروهای امنیتی یمن این دیروز نیز موفق به کشف و انهام یک باند جاسوسی در استان الحدیه کرده‌ بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
    9 0
    خدا رحمت کند آیت الله بهجت موقعی که هیچ خبری در یمن نبود قبل از فوتشان گفتند مراقب اوضاع یمن باشید من اون موقع گفتم که خبری در یمن نیست که ایشان این رو میگن ولی حالا می فهمم چی می گفتن فکر نکنم اهمیت یمن کمتر از سوریه باشه فکر کنم که خیلی با اهمیتتر از سوریه هم هستش
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
    3 0
    دمشون گرم.انشالله حق پیروز است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس