یمن1 (9).jpg

حدود ۱۷۸ تن از عناصر شورشی وابسته به منصور هادی و طارق عفاش هم در یک ماه گذشته در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله در جریان درگیری های یک ماه گذشته خسارت های سنگینی را در مناطق مختلف به عناصر شورشی و ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی وارد آوردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات پیروزی های میدانی نیروهای یمنی اشاره کرد و گفت: عناصر شورشی و نیروهای ائتلاف به سرکردگی رژیم آل سعود در مرزهای جنوبی عربستان (عسیر، نجران و جیزان) متحمل ضربات مهلکی شدند.

این منبع میدانی با بیان این که ائتلاف عربی و شورشی ها در جبهه های داخلی  از جمله «تعز، البیضاء و الحدیده» با شکست های سنگینی روبه رو شدند، افزود: در یک ماه گذشته ۷۲ تن از نظامیان عربستانی توسط نیروهای یمنی از پای درآمدند.

وی با توضیح این که نظامیان عربستانی در حملات خمپاره ای، موشکی و درگیری های مستقیم به هلاکت رسیدند، گفت: حدود ۱۷۸ تن از عناصر شورشی وابسته به منصور هادی و طارق عفاش هم در یک ماه گذشته در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.

نقشه میدانی یمن
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

به گزارش مشرق، نیروهای یمنی در جریان درگیری های یک ماه گذشته موفق شدند ۱۰۸ خودروی نظامی متعلق به ائتلاف عربی و شورشی ها را در مناطق مختلف هدف قرار دهند و منهدم کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله توانستند یک تانک آبرامز (ساخت آمریکا) را به همراه ۳ تانک دیگر و ۱۱ نفربر منهدم کنند تا خسارت وارد شده به نیروهای مزدور خارجی تکمیل شود.

انهدام یک پهپاد جاسوسی و سه انبار سلاح عناصر شورشی و ائتلاف عربی بخش دیگری از دست آوردهای میدانی نیروهای یمنی در یک ماه گذشته به شمار می آید؛ در این مدت ۴۰ حمله نیروهای مزدور هم توسط نیروهای یمنی به طور کامل دفع شد.

نیروهای یمنی در جریان نبردها در ۵ مرحله مواضع نیروهای متجاوز و شورشی را با موشک های کوتاه برد زلزال ۲ هدف قرار دادند و بیش از ۱۶۵ مرتبه هم با آتش توپخانه مواضع دشمن را نشانه گرفتند.

نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله در پاسخ به حملات سنگین هوایی ائتلاف سعودی، ۲۶ موشک بالستیک برکان یک، ۵ موشک قاهر M۲ و یک موشک برکان H۲ به سمت شهرهای ریاض، جیزان و نجران شلیک کردند.

به گزارش مشرق، پهپادهای جبهه مقاومت انصارالله هم در واکنش به حملات جنگنده های ائتلاف و اشغالگری نیروهای متجاوز سعودی، فرودگاه «ابها» را در استان «عسیر» و شرکت نفتی «آرامکو» را در استان «جیزان» عربستان هدف قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
    16 38
    خودتون دور هم نشستید امار سازی میکنید خودتون هم تشویق میکنید ؟ ایول !
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
      0 0
      جاسوس آشغال سعودی تو چرا ناراحتی
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
      0 0
      تو چرا گرخیدی
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
      0 0
      حالا جات و خیس نکنی تو
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
      0 0
      افرین به خودت امید بده بلاخره شیاطینم پیشرفتایی دارن مثل توعه انگل
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
      0 0
      خوشم میاد کفار برای تضعیف روحیه همه جا هستن
  • تنها IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
    16 16
    خداکنه همینجور که شما میگید باشه و هیچ نیرویی از انصارالله به شهادت نرسیده باشن و روزبه روز شاهد عقب نشینی انصار نباشیم. ماکه عاشق انصارالله هستیم ولی رو نقشه اصلا پیشروی که ندارند و شاهد عقب نشینی هستیم
  • GB ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    0 0
    به کوری چشم دشمنان، زنده باد انصارالله
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    0 0
    بنظر تو راه حلی هست برای این جنگ تحمیلی اگه میدونی هست اراییه بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس