کد خبر 860342
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
محمود حجتی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۹۱ نماینده به وزیر کشاورزی و صنعت درباره حل مشکلات مرغداران را قرائت کرد.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 9 خرداد) در صحن علنی پارلمان، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

**تذکر، کیان‌پور نماینده درود به وزیر جهاد کشاورزی، رسیدگی به وضعیت نهادهای کشاورزی و نحوه تامین آن و کنترل قیمت تمام شده آن با ارز تخصیص برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت نهادهای کشاورزی به ویژه در صنعت دامداری.

**تذکر کیان‌پور به وزیر جهاد کشاورزی، رسیدگی به وضعیت اراضی اختلافی کشاورزان با منابع طبیعی و ضرورت تعیین تکلیف در کمیته رفع تداخل در شهرستان‌های درود

**تذکر، مختار نماینده آبادان به رئیس‌جمهور، چرا برای شوری آب شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در ماه مبارک رمضان اقدامی جدی نمی‌گیرد.

**تذکر سالک نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش، هر چه سریعتر نسبت به برخورد قانونی موضوع تأسف‌بار یکی از مدارس غرب تهران که باید گفت نتیجه عمل کردن به سند استعماری 2030 می‌باشد.

**تذکر، ساداتی‌نژاد نماینده کاشان به وزیر جهاد کشاورزی، دلیل عدم تحویل گندم توسط سیلوی کاشان چیست؟

**تذکر، وحدتی نماینده بستانآباد به وزیر آموزش و پرورش، دستور رسیدگی فوری و برخورد قانونی و جدی با افراد خاطی که مشکلات اخلاقی در مدرسه‌ای در تهران را سبب شده‌اند.

**تذکر، وحدتی نماینده بستان‌آباد به وزیر راه و شهرسازی، رسیدگی فوری و جدی به مشکلات مطروحه رانندگان زحمتکش

**تذکر، داداشی به وزیر آموزش و پرورش، چرا با عدم نظارت کافی بر مدارس غیرانتفاعی زمینه فساد آماده کردید.

**تذکر، قرجه طیار نماینده گنبدکاووس به اتفاق 90 تن از نمایندگان به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت حل مشکلات مرغداران کشور یک ضرورت حتمی و قطعی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس