کد خبر 860310
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
موسس مدرسه معین

حسین. م از اعضای هیات موسس مجتمع آموزشی دکتر معین تهران است که مروری بر پست های صفحه اینستاگرام او، مشخص می سازد که تفکرات و گرایشات برخی صاحبان دبیرستانی که این تجاوز در آن اتفاق افتاده، چگونه است.

به گزارش مشرق، بلافاصله پس از ماجرای تجاوز ناظم یک دبیرستان غیرانتفاعی به تعدادی از دانش‌آموزان، یک خط خبری خاص توسط رسانه‌های ضدانقلاب و شایعه‌سازان دنبال شد.

در چنین مواقعی که سخن از اقدامات غیراخلاقی یا ضدمردمی در میان است، رسانه های ضدانقلاب می کوشند، مرتکبین این اقدامات را سریعا به نظام یا شخصیت های تاثیرگذار انقلاب منتسب کنند.

بیشتر بخوانید:

در مورد این فرد متجاوز نیز چندین دروغ مطرح شد تا او را به جریان انقلاب منتسب کنند:

- به دروغ گفتند او نوه مرحوم آیت الله حائری شیرازی است که بلافاصله تکذیب شد

- به دروغ گفتند او معلم پرورشی است، در حالی که ناظم بوده و ...

فارغ از اینکه منتسب کردن اینگونه وقایع به جریانات سیاسی یا فکری، شاید چندان منطقی به نظر نرسد، اما با توجه به اتهام کذبی که جریان ضدانقلاب و رسانه های دشمن در انتساب فرد متجاوز به نظام و نیروهای ارزشی وارد کردند، خوب است که به گوشه ای از پشت پرده مدرسه ای که تجاوز در آن اتفاق افتاده، اشاره شود:

صفحه اینستاگرام عضو هیات موسس دبیرستان ناظم متجاوز

* حسین. م از اعضای هیات موسس مجتمع آموزشی دکتر معین تهران است که مروری بر پست های صفحه اینستاگرام او، به وضوح مشخص می سازد که تفکرات و گرایشات برخی صاحبان دبیرستانی که این تجاوز در آن اتفاق افتاده، چگونه و نزدیک به چه کسانی است.

به استناد پست های متعدد صفحه اینستاگرام این فرد، او از هواداران سرسخت کشف حجاب است و در هر رویدادی، هتاکی‌های شنیعی علیه نظام، علما، شخصیت ها و هنجارها داشته است؛

نکته جالب این که این تجاوز شنیع در مدرسه ای که چنین فردی با این تفکرات عضو هیات موسس آن است اتفاق افتاده، آنگاه رسانه های ضدانقلاب با زدن نعل وارونه، می خواهند همه هزینه این تجاوز مشمئزکننده را به گردن نظام و نیروهای ارزشی بیندازند!

طبیعتا کسانی که خودشان لاابالی گری و ولنگاری را در جامعه ترویج می کردند، باید پای هزینه های تجاوزی که در همان راستا اتفاق افتاده است نیز بایستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ساناز IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    وقتی مدیر طرفدار مسیح علینژاد باشه باید مدسه اش کثافت خونه باشه
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    بی پدر مادر
  • 1362 IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    به این کار شما تجسس و تفتیش عقاید نمیگن؟؟
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      نه چیزی که فاش و علنا اظهار داشته دیگه تجسس نمیخواد تو خونه اش که دوربین مخفی کار نذاشتن بعد از منافقین اسلام بدترین ضربه رو از شما کج فهم ها خورد
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      توی اینستا پست گذاشته به در و دیوار خونش که پست نگذاشته پست برای دیدن هستش کسی هم وادارش نکرده پست بذاره. چقدر عقل چیز خوبی هستش اما برای اصلاح طلبان ارزوی دست نیافتنی.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    92 16
    خواسته بهشون آموزش بده درزمان تجاوز چطوری ازخودشون دفاع کنن درواقع همون 2030 را پیاده کرده ولی چون قانونی نبوده رسوایی ببار آورده !!!
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    83 15
    فقط تو دوره سال هفتمشون که این تجاوز گروهی توش رخ داده 150 دانش آموز داشتن و از هر دانش آموزی 16 میلیون تومن شهریه گرفتن . یعنی فقط حدود دو و نیم میلیارد تومن از دوره هفتمشون پول تیغیدن حالا کل دوره ها بماند . بعد به اونایی که برای پز دادن به اینکه آقازادمون تو فلان مدرسه معروفه اینهمه پول دادن بچه تجاوز شده تحویلشون دادن
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      20 41
      خیلیا سهمیه دارن و شهریه نمیدن یا قسطی هست یکجا که پول رو به مدرسه نمیدن درضمن حقوق معلمین و اجاره مدرسه و آب و برق و... هم در نظر بگیر ..هر چند16میلیون شهریه هم خیلی زیاده در حد یک کارشناسی ارشدازدانشگاه آزاده !!
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    52 9
    مشرق یه چندتا اسکرین شات بگیر احتمالا همه پستاشو حذف کنخ
    • GB ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      3 1
      خدا تو رو هم شفا بده
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    73 14
    تو را به خوا نگاه کن چقدر وضع مملکت خراب شده. قرار بود تحصیلات رایگان باشد، که نیست. قرار بود مدارس اسلامی باشد که نیست. قرار بود ادم های سالم مسئول مدارس باشند که نیست. قرار بود مدارس دست ادم های گزینش شده باشد که نیست. 2030 هم که برقراره، ادم سالم و فهیم که مجری
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
    0 1
    اصلا عجیب نیست این خوی حیوانی فقط از یک منافق وطنی بر میاد ولا غیر منافقان دیگر هم بزودی شناسایی رسوا و هلاک میشوند انشاالله
  • سحر DE ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
    0 2
    اصلاح طلبی یعنی همین که می بینید حالا در میان اصلاح طلب های هنربند ببین چه خبر هست که با کمال پرروی از جمیله رقاصه زمان شاه دفاه می کنه و پای ملک مطیعی را می بوسه و از وثوقی کثیف دعوت می کنه ..اینها اصلاح طلبها مثل همون بهایی ها کثیف هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس