کد خبر 859926
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
«ترامپ» و «اون»

یک رسانه ژاپنی از سفر مشاور ارشد رهبر کره شمالی به سنگاپور خبر داد و این سفر را مهر تایید به برگزاری نشست آمریکا و کره شمالی دانست.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه ملی ژاپن(NHK)، «کیم چانگ سون» رییس ستاد کارکنان رهبر کره شمالی دوشنبه شب از پکن راهی سنگاپور شد و به همه شک و تردیدها در خصوص برگزاری دیدار «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی و«دونالد ترامپ» رییس جمهوری ایالات متحده پایان داد.

بیشتر بخوانید:

کره شمالی و هنر دیپلماسیِ خطر

آمریکا آماده تحریم‌های گسترده جدید علیه کره شمالی


کاخ سفید نیز از سفر گروهی از مقامات رسمی دولت آمریکا از جمله «جو هگین» معاون رییس کارکنان کاخ سفید از پایگاه هوایی یوکوتای ژاپن به مقصد سنگاپور خبر داد.

گفتنی است برنامه ریزی برای برگزاری این نشست در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 1362 IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    4 0
    تازهکره شمالی قراره طی برنامه ای زمان بندی شده خلع سلاح کامل هسته ای بشه...و اینجاست که باید بگیم...چیطوری مشرررققق :))))
    • US ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      0 1
      جدول زمان بندی میدونی یعنی چی؟؟یعنی اینکه قرار نیست یکباره کره شمالی همه رو بتن ریزی کنه..قرار نیست آمریکا دیگه بیخ گوش کره شمالی مانور نظامی یا حضور نظامی داشته باشه.یعنی با اینکه ترامپ نامه لغو دیدار رو منتشر کرده بود وگفته بود که دیدار 12 ژوئن لغو شده اما باز هم داره میره مذاکره کنه.یعنی بیش از کره شمالی این ترامپه که به این توافق احتیاج داره
  • هاتف IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    0 0
    سرررررررآغاز حماقت برای کره شمالی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس