کد خبر 859821
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران معتقد است زمان حضور ماموران پس از گزارش جرم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تابع عواملی است که با تغییر هریک از آن‌ها زمان رسیدن پلیس به صحنه جرم تغییر می‌کند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کیوان ظهیری در پاسخ به سوالی در خصوص زمان حضور ماموران پلیس در صحنه جرم پس از اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اظهار کرد: زمان حضور ماموران پلیس در صحنه جرم به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد و بر اساس این فاکتورها، زمان حضور همکارانمان در صحنه می‌تواند تغییر کند.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر و موقعیت استقرار گشتی‌های پلیس در هر منطقه از جمله عواملی است که در زمان رسیدن ماموران به صحنه جرم موثر است.

وی افزود: در حال حاضر در ساعات اوج ترافیک، زمان رسیدن ماموران پلیس به صحنه گزارش شده حدود 8 تا 9 دقیقه است ولی در مابقی ساعات شبانه‌روز این زمان به کمتر از 7 دقیقه می‌رسد.

ظهیری با بیان اینکه زمان حضور ماموران پلیس در صحنه گزارش شده در جرائم اولویت‌دار کمتر از این میزان است خاطرنشان کرد: فرماندهی تهران بزرگ تاکید دارد که ماموران پلیس باید در کمتر از 7 دقیقه در صحنه جرم حاضر باشند و ما نیز این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    4 0
    ما یه مورد داشتیم 45 دقیقه ای اونم با کلی زنگ پیاپی
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    2 1
    در شهر کوچکی مانند باسمنج در حومه تبریز هر روز از یک جا سیم برق سرقت میکنند.. شاید باورتان نشه کلا یه خیابان داره... در عرض دوماه. از یک جا بیشتر از 45 بار سرقت.. کلا کلانتریشون لالا کرده
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    0 0
    ما سه بار زنگ زدیم 4 شرور به مغازمون اومده بودن قصد باجگیری داشتند جواب داده نشد بازم دم گنده لات محلمون اومد اونا حساب کار دستشون اومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس