عکس نمایه

یکی از دانشجویان می‌گفت من برای اینکه امسال در این مراسم باشم نذر کرده‌ام و از امام رضا(ع) خواسته‌ام تا امسال دیدار حضرت آقا را نصیبم کند و از خوشحالم از اینکه حاجتم روا شده است.

به گزارش مشرق، وقتی ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد دانشجویان بسیاری منتظرند تا قرعه به نامشان بیافتد ور در مراسم دیدار با رهبری شرکت کنند. هرساله در این ماه زاران نفر از دانشجویان از سراسر کشور به دیدار رهبرشان می‌آیند، ساعاتی را از نزدیک با اشتیاق پای سخنان معظم له می‌نشینند و روزه خود را هم در کنار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افطار می‌کنند.

در میان تعداد زیاد دانشجویانی که موفق می‌شوند دعوتنامه حضور در مراسم را دریافت کنند، هستند دانشجویانی هم که قرعه‌ به نامشان نخورده و باید یک‌سال دیگر هم چشم‌انتظار بمانند تا بلکه سال آینده دیدار با رهبر انقلاب نصیبشان شود.

امروز هم در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب برگزار شد و با زهم مثل هر سال خیلی از دانشجویان به خاطر کمبود فضا در حسینه امام (ره) نتوانستند به زیارت رهبرشان بروند. خیلی از دانشجویان تا پشت در بیت رهبری هم آمدند به امید اینکه کارت دعوتی گیرشان بیاد و با چشمانی خیس برگشتند.

یکی از دانشجویان که امسال هم کارت دعوت گیرش نیامده بود با التماس از دوستانش می‌خواست تا اگر کارت اضافه دارند به او بدهند. این دانشجوی تبریزی که اشک در چشمانش حلقه زده بود می‌گفت من امسال دیگر درسم تمام می‌شود و این آخرین فرصت من در دوران دانشجویی است، وی طوری التماس می‌کرد که اگر واقعا کاری از دستم برمی‌آمد برایش انجام می‌دادم ولی دریغ که چندین سال است خودم هم در انتظار یک دعوتنامه هستم و قسمت نمی‌شود.

یکی از دانشجویان هم از تبریز آمده بود، کارت دعوت نداشت و می‌گفت شنیده‌ام که برخی مواقع برخی از اعضای تشکل‌های دانشجویی به موقع نمی‌رسند و می‌توان از دعوت‌نامه آنها استفاده کرد. این دانشجوی تبریزی که کیلومترها راه آمده بود می‌گفت اگر امسال هم قسمت نشود باز سال‌های بعد می‌آیم.

آنهایی که دعوتنامه داشتند با افتخار آن را به دوستان خود نشان می‌دادند و دانشجویانی هم بودند که با حسرت به دستان دانشجویان و کارتهایی که تکان می‌خورد نگاه می‌کردند...

طبق روال هر ساله دانشجویان در یک صف قرار گرفتند تا به سمت حسینیه امام خمینی بروند، دانشجویان در صفی که ایستاده بودند از خاطرات خود می‌گفتند و از اینکه چقدر آرزو داشته اند در این دیدار حضور داشته باشند.

یکی از دانشجویان می‌گفت من برای اینکه امسال در این مراسم باشم نذر کرده‌ام و از امام رضا(ع) خواسته‌ام تا امسال دیدار حضرت آقا را نصیبم کند و از خوشحالم از اینکه حاجتم روا شده است.

دانشجوی دیگری هم از غرب کشور آمده بود، او می‌گفت زلزله که آمد مردم خیلی ناراحت بودند ولی همین که فهمیدند حضرت آقا به مناطق زلزلزله‌ زده آمدند خیلی خوشحال شدند و روزها خاطره حضور رهبری را تعریف می‌کردند.

دانشجویان با شوق به سمت حسینه حرکت می‌کردند، بسیاری از آنها برای اولین بار بود که به دیدار رهبر انقلاب می آمدند و برای حضور در مراسم لحظه‌شماری می‌کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس