کد خبر 859183
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
سردار آزمون

مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه روبین کازان جزو ۵ ستاره احتمالی قاره کهن برای رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز گزارشی را درباره ۵ ستاره احتمالی قاره کهن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوشت. سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه روبین کازان روسیه یکی از این ۵ ستاره مدنظر AFC بود و سایت کنفدراسیون درباره او این طور نوشت:

 

سردار آزمون که او را میراث دار علی دایی می دانند و نزدیک ترین بازیکن به دایی و در جهان شناخته شده است. دلیل این تشبیه خیلی آسان است.  بازیکن ۲۳ ساله ایرانی در ۳۱ بازی انجام داده برای تیم ملی ایران ۲۳ گل به ثمر رسانده است و در رده پنجم برترین گلزنان ایران قرار دارد. به همین خاطر از نظر ضریب گلزنی همتراز با دایی است. در وضعیتی شبیه به لونگو در استرالیا آزمون در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ خوش درخشید. اگرچه حذف زود هنگام ایران از این رقابت ها باعث شد تا فرصت درخشش بیشتر از آزمون را گرفت. بعد از ۳ سال مهاجم سابق روستوف فرصتی را پیدا کرده است تا در جام جهانی خودش را بیشتر برای دنیا نشان دهد.

ایران در جام جهانی با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال در گروه دوم همگروه است. این رقابت ها به نوعی بازی در خانه خودش است چون او تمام دوران فوتبال حرفه ای خود را در کشور روسیه گذرانده است. او در سن ۱۷ سالگی از سوی باشگاه روبین کازان روسیه مورد توجه قرار گرفت و به روسیه رفت. البته او دوران کوتاهی را به همراه سپاهان در لیگ ایران نیز داشته است. او پیش از این گوشه ای از توانایی های خود را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نشان داده بود. او زمانیکه برای روستوف بازی می کرد مقابل تیم هایی مثل اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ موفق به گلزنی شد. تابستان پیش رو می تواند آخرین تلاش او در جام جهانی باشد و از روسیه رهسپار شود. چون درخشش های او باعث شده تا باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال او باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس