کد خبر 85875
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶

رئیس کمیته دفاعی مجلس بستن "تنگه هرمز" را یکی از ابزارهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات دانست.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، غلامرضا کرمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به برخی مسائل مطرح شده از سوی دشمنان ملت ایران درباره تحریم نفتی کشورمان، اظهار داشت: یکی از مقدوراتی که برای دفاع از خاک کشورمان در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، "تنگه هرمز" است.

وی افزود: اگر روزی دشمنان ما بخواهند حماقتی را علیه ایران عملیاتی کنند، قطعاً جمهوری اسلامی ایران در بُعد دفاعی از همه ظرفیت‌هایش برای مقابله با دشمنان استفاده خواهد کرد.

رئیس کمیته دفاعی مجلس در ادامه یادآور شد: باید دانست در حالت عادی، همه آب‌راه‌هایی که به ایران منتهی می‌شوند، قطعاً هیچ مشکلی نخواهند داشت و همه همکاری‌های بین‌المللی از طرف ایران با روندی که تاکنون بوده، ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: اگر خصومت دشمنان جمهوری اسلامی ایران بخواهد به گونه‌ای نسبت به کشورمان عملیاتی شود، یقیناً ما از هر نوع دفاعی استفاده می‌کنیم.

کرمی متذکر شد: در حوزه خلیج فارس فرصت‌های مناسبی برای مقابله با دشمنان در اختیار ایران است و آنان باید بدانند که اگر امکان تجاوزگری از هر کانالی علیه ایران داشته باشند، امکانات جمهوری اسلامی ایران برای دفاع به اندازه کافی وجود دارد و حتماً ایران از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌هایش برای دفاع استفاده خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من ميگم بياين برگهاي برنده را رو نكنيم ودر موقع خطر دشمن را غافلگير كنيم.
  • 100% ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    0 0
    چن تا از این توپهای خودکارو بزارید اینور تنگه 72 ساعت تنگه رو ببندید 4 تا هم نفتکش بزنید درست میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس