کد خبر 858232
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
الدحیل

موفق‌ترین تیم این فصل لیگ قهرمانان آسیا، برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با تیمی طرف خواهد بود که برای آخرین بار آن‌ها را شکست داده است.

به گزارش مشرق، برخورد با الدحیل، قرعه‌ای نبود که تیمی از آسیا علاقه‌ای به آن داشته باشد. موفق‌ترین تیم این فصل لیگ قهرمانان، تنها تیم آسیایی بود که هر ۶ بازی دور گروهی را برد و در مرحله یک هشتم نهایی هم همین بلا را سر العین آورد. نماینده امارات، در مجموع دو بازی ۸ گل از العین خورد و حذف تلخی از لیگ قهرمانان آسیا داشت.

الدحیل که با ۸ برد پیاپی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیده، این فصل در لیگ ستارگان قطر هم هیچ شکستی نداشت و بدون باخت به قهرمانی رسید. اگر تمام بازی‌های آن‌ها را به صورت رفت و برگشت حساب کنیم، الدحیل به صورت رو در رو از تمام حریفان این فصلش در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بهتر نتیجه گرفته است.

آخرین تیمی که توانسته الدحیل را شکست دهد، پرسپولیس ایران است. تیم برانکو در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۷، الدحیل را در زمین حریف برد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. حالا پرسپولیس، برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دوباره باید کاری را انجام دهد که هیچ تیم آسیایی از پس آن برنیامده است. شکست دادن و بعد هم حذف الدحیل، پرسپولیس را به بزرگترین کابوس آن‌ها تبدیل خواهد کرد. تیمی که همه حریفانش را می‌برد اما برای قهرمانی آسیا باید پشت سر گذاشتن تیم برانکو را هم یاد بگیرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس