کد خبر 858146
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
واکنش محسن رضایی به اقدامات ضد ایرانی ترامپ

محسن رضایی با بازنشر بخشی از صحبت‌های خود در آیین کلنگ زنی ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان ، صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷، با حضور در پایگاه دوم رزمی هوا نیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان در مراسم آغاز به کار فرودگاه هوانیروز و کلنگ زنی ترمینال هوایی فرودگاه این شهرستان شرکت کرد و به بیان صحبت‌هایی پیرامون اقدامات  ضد ایرانی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت .

در همین زمینه محسن رضایی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و عنوان کرد:

"مجتمع پتروشیمی  مسجد سلیمان به ما می‌گوید آمریکا نمی‌تواند همه راه‌ها را ببندد. اینجا طرحی عظیم با همکاری  چین در حال اجراست. آقای  ترامپ تصمیم گرفته است جلو درآمدهای نفتی ایران را بگیرد؛ اما ملت ما نه فقط با تبدیل  نفت و  گاز به محصولات قیمتی ثروت خود را افزایش می‌دهد، بلکه از تحریم‌ها هم آسیبی نمی‌بیند. حتی با احیای چاه‌های نفت غیر فعال در این منطقه، در آمد شهرهایش را افزایش خواهد داد. دولت  آمریکا باید بداند که  ایران ۸ سال با دست‌های خالی در برابر دشمن متجاوز ایستاد. ترامپ به دنبال تحمیل  جنگ اقتصادی به ماست؛ حال آن‌که این بار شکستی تلخ‌تر را تجربه خواهند کرد. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    25 62
    اق محسن امريكست صدام نيست اشتباه فهميدي
    • ایمان IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
      42 10
      داداش، اون صدام اگه به خودی خود به جنگ با ایران میومد که یک‌سال هم بعید بود دوام بیاره! این حمایت‌های آمریکا و بقیه بلوک غرب و شرق بود که ۸ سال اونو سرپا نگه داشت! پس جنگ ۸ ساله در واقع جنگ غیرمستقیم ما با آمریکا بود.
    • احمد IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
      1 1
      صدام به مراتب از آمریکا عرضه اش بیشتر بود که خودش اومد جلو بجای این که القاعده و داعش رو بفرسته.
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      0 0
      امریکا زمان صدام نفت کش ها و سکوهای نفتی ایران رو می زد..صرفا جهت اطلاع
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    33 15
    پس به نظر شما باید در برابر آمریکا زانو بزنیم؟ تفکر آقا محسن و شاگردان ایشان آمریکا را در صحنه نظامی مستاصل کرده، در اقتصاد هم همین تفکر جواب خواهد داد.
  • ابو IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    0 0
    کار بسیار خوبیه ولی باید اثرات مخرب زیست محیطی احداث پتروشیمی در نظر گرفته شود متاسفانه اکثر مناطق اطراف پتروشیمیها مثل هندیجان که نزدیک پتروشیمی ماهشهر است دراثر آلودگی تقریبا نابود شده است در صورتیکه قبلا محل کشت وسیعی بوده و بهمین خاطر است که در اروپا بهیچوجه اجازه احداث پتروشیمی را نمیدهند .
  • مسعود IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    0 0
    چرا ایالات متحده از برجام خارج می‌شود آن هم در شرایطی که بر اساس مفاد مندرج در برجام یعنی بندهای 36 و 37 می‌توانست آن را به طور کامل ملغی سازد
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    4 0
    خسته نشی سردار راستی واکنشت به چپاولگران داخلی و زالوها که پستهای بالا دارن چیه؟سکوت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس