کد خبر 858108
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
سیدجلال حسینی

سایت شبکه تلویزیونی «ESPN» از کنار گذاشتن کاپیتان پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان حرکتی غافلگیرکننده یاد کرد.

به گزارش مشرق، سایت شبکه تلویزیونی «ESPN» گزارش داد؛ کارلوس کی‌روش لیست ۳۵ نفره و ابتدایی تیم ملی را به ۲۴ نفر کاهش داد و در حرکتی غافلگیرکننده سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه خود را کنار گذاشت. حسینی بیش از ۱۰۰ بازی ملی برای ایران انجام داده و در ۱۱ بازی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای این تیم به میدان رفت. انتظار می‌رفت او با تیم ملی به روسیه برود، جایی که در گروه B باید با مراکش، اسپانیا و پرتغال دیدار کنند.

کاپیتان پیشین و ۳۶ ساله تیم ملی ایران اگرچه در لیست انتظار چهار نفره تیم ملی در کنار استیون بیت‌آشور، وریا غفوری و کاوره رضایی، مهاجمی که در بلژیک امتیاز بالایی دارد، هست.

کی‌روش اکنون تیمش را برای انجام بازی‌های دوستانه مقابل ترکیه و یونان به ترکیه برده، تیمی که در پنحمین حضورش در جام جهانی به دنبال رسیدن به دور دوم رقابت‌ها برای اولین بار است.

امید ایرانیان اما در روسیه به علیرضا جهانبخش، کسی که در فصل اخیر اردویژه هلند آقای گل شد و سردار آزمون، مهاجم روبین‌کازان خواهد بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • طاهری IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    36 14
    بابا رویای رسیدن به دور دوم جام جهانی مال قبل از قرعه کشی بودالان همینکه ابرومندانه ببازیم کلی هم خوشحال میشیم
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    26 21
    ۲ به ۱ به مراکش می بازیم و دو تا باخت ۳ هیچ به اسپانیا و پرتقال توی جدول گروه از اخر اول میشیم و میاییم ایران و کیروش هم که دیگه قرارداد نداره میگذاره میره دنبال شکایت از فدراسیون واسه پولاش و تیم هم بدون سرمربی و اش و لاش می مونه این همه داستان توی ایرانه یه کشور جهان سومی بدبخت
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    1 1
    دقت کردین چرا تو فوتبال ساحلی و فوتسال همیشه جزو ده تیم اول بودیم ولی تو فوتبال چمنی نه....مهمترین دلیلش اینکه تو فوتبال پول و پارتی مهمه ولی تو فوتسال استعداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس