سیدجلال حسینی و وریا غفوری

4 سال پیش در چنین روزهایی برای حضور در جام جهانی اسامی تعدادی از بازیکنان تیم ملی خط خورد که یکی از آنها سردار آزمون بود.

سرویس ورزش مشرق - حذف اسامی 4 بازیکن از لیست نهایی کی روش برای ورود به جام جهانی 2018 روسیه همچنان نقل محافل ورزشی است. این موضوع از عصر روز یکشنبه هفته جاری سی ام اردیبهشت ماه سرخط همه رسانه های ورزشی بود و کارشناسان زیادی در این باره اظهار نظر کردند.

با نگاهی به اتفاقات اینچنینی در 4 سال پیش باز هم به اسامی بازیکنانی برمی خوریم که در همان روزها با خط خوردن شان سوژه های زیادی به رسانه ها داد.

علیرضا بیرانوند و سوشا مکانی که به ترتیب در تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان بازی می کردند از لیست 35 نفره خط خوردند تا رحمان احمدی، علیرضا حقیقی و دانیال داوری مسافر برزیل شوند. کی روش این بار سید حسین حسینی(بازیکن استقلال) را خط زد و امیر عابدزاده و محمدرشید مظاهری را کنار بیرانوند به جام جهانی برد.

همچنین مهدی شریفی که در سپاهان توپ می زد نیز از لیست کی روش خط خورد. علاوه بر این بازیکنان محمدرضا خلعتبری(پرسپولیس)، رضا نوروزی(نفت تهران) و سردار آزمون(روبین کازان) هم قبل از اعلام لیست نهایی خط خوردند تا بسیاری از رسانه ها درباره خط خوردن دو، سه بازیکن،  کی روش را سئوال پیچ کنند.

سوشا مکانی، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری سه بازیکنی بودند که کسی انتظار خط خوردن شان را نداشت. این روزها نیز اتفاقاتی مشابه با آن ایام درباره خط خوردن سید حسین حسینی، کاوه رضایی و به ویژه سید جلال حسینی و وریا غفوری تکرار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس