کد خبر 857767
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
قاضی پور

نماینده ارومیه در مجلس با تأکید بر اینکه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم «ترکمنچای دوم» است، گفت: تصویب این لایحه ننگی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه پارلمان) در اخطاری با استناد به اصول 152 و 153 قانون اساسی که درباره عدم سلطه‌پذیری و حفظ استقلال کشور است، گفت: لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم ترکمنچای دوم است و در صورت تصویب ننگی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

لایحه الحاق به CFT برای ۲ هفته مسکوت ماند

قاضی‌پور یادآور شد: این کنوانسیون بسیار مبهم است، با تصویب این لایحه یقه جمهوری اسلامی در دست کشورهای گوناگون و سازمان ملل خواهد بود بنابراین از نمایندگان مجلس می‌خواهم آن را به تصویب نرسانند.

در ادامه این جلسه مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود نیز در تذکری با استناد به ماده 156 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی پارلمان همین موضوع مطرح شد و آقایانی که نگران FATF هستند، نگرانی‌شان برطرف شد، این لایحه ربطی به FATF ندارد اما از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم این لایحه را برای بررسی بیشتر مجدداً به کمیسیون امنیت ملی ارسال کنند چرا که با این اقدام ثلمه‌ای به عامل اسلام وارد نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    5 0
    خیانت پشت خیانت.لعنت به دولت و چنین مجلسی.تصویب چنین لوایحی خلاف شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی میباشد.مطمئن باشید جوانان بیدار این مملکت اجازه چنین خیانتی را بار دیگر نخواهند داد.مرگ بر مسئول ترسو و بی لیاقت
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    5 0
    اگه این ترکمنچای دوم است برجام چه بود . مردمی که با چشمان بسته به نماینده ها رای پولی بدن بد تر از این فلاکت ها رو لایقند . و این اول ذلالته . کسانی که با هشدار رهبرشان از خواب بیدار نشوند با لگد دشمنان بیدار و ذلیل خواهند شد . این سنت الهی است . رقاصه های جشن برجام را ........ در انتظار است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس