اوباما و همسرش

باراک اوباما و همسرش کمپانی فیلمسازی با عنوان «Higher Ground Productions» تاسیس کرده‌اند.رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا در حال گفتگو با شبکه نت فلیکس (Netflix) است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - میشل و باراک اوباما برای شبکه آنلاین نتفلیکس برنامه‌های تلویزیونی و فیلم می‌سازند.آنها یک کمپانی تولید فیلم با عنوان «Higher Ground Productions» تاسیس کرده‌اند. باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا در حال گفتگو با شبکه نت فلیکس (Netflix) است تا با همکاری این رسانه جهانی، مجموعه برنامه‌هایی تلویزیونی حاوی ایده‌هایی الهام بخش را تهیه کند.بنا بر گزارش نیویورک تایمز، در صورت نهایی شدن این گفتگوها که اکنون در مراحل پیشرفته قرار دارد، باراک اوباما و همسرش میشل اوباما محتوای منحصربفردی را برای شبکۀ نت فلیکس تهیه خواهند کرد.

اریک شولتز، مشاور رسانه‌ای اوباما در زمان ریاست جمهوری، دربارۀ این مجموعه برنامه‌ها می‌گوید: «این زوج در تمام دوران زندگی خود، همواره از افرادی که برای ایجاد جهانی بهتر مبارزه می‌کردند، حمایت کرده‌اند. آنها قصد دارند این کار را به شیوه‌ای جدید ادامه دهند و با به اشتراک گذاشتن داستان‌های زندگی و ایده‌های خود، باز هم به این گروه از افراد کمک کنند.»هنوز تعداد و قالب ارائۀ این مجموعه برنامۀ تلویزیونی مشخص نیست. گفته می‌شود که قرار است در این برنامه‌ها موضوعاتی که برای اوباما مهم و ارزشمند هستند، توسط او مطرح و به بحث گذاشته شود؛ موضوعاتی مانند سیستم بهداشت و درمان آمریکا، سیاست خارجی، مهاجرت و تغییرات آب و هوایی.در برنامه‌های تهیه شده توسط میشل، نیز قرار است به موضوعاتی پرداخته شود که او در مدت ۸ سال اقامت خود در کاخ سفید، برای موفقیت در آنها تلاش کرده است از جمله ترویج ورزش و تغذیه سالم برای مردم آمریکا.این مجموعه برنامه‌ها شامل بخش‌های مستند و حتی تخیلی، حاوی ایده‌ها و ارزش‌های مد نظر آقای اوباما نیز خواهد بود.گفته می‌شود که باراک اوباما قصد ندارد از این برنامه‌ها برای واکنش یا پاسخ به جانشین خود دونالد ترامپ استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    1 0
    خیلی زرنگ هستند میدونم سراق چی برن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس