کد خبر 857721
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
حاجی دلیگانی

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی ترورسیم از دستور کار مجلس خارج نشود صحن مجلس را ترک خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار مجلس برای بررسی لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم گفت: امروز یک روز مهم و تاریخی در مجلس است از این جهت که الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم الحاق به یک پیمان استعماری است و لذا تدابیری را اندیشیده‌ایم  و از رئیس‌ مجلس خواسته‌ایم تا این لایحه را از دستور کار مجلس خارج کند. 

بیشتر بخوانید:

واکنش لاریجانی به اعتراض نمایندگان برای مسکوت ماندن لایحه تامین مالی تروریسم

وی افزود: اگر رئیس لایحه مذکور را از دستور کار مجلس خارج نکند ما به وظیفه انقلابی خود عمل خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت در مجلس شورای اسلامی و به نام مجلس یک پیمان استعماری به تصویب برسد. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اظهارات مداخله‌جویانه و سلطه‌گرایانه وزیر امور خارجه آمریکا درباره ایران تصویب این لایحه درواقع استقبال از این رفتارها و اظهارات است و ما خادمین ملت با یاری خدا اجازه نخواهیم داد که این خیانت در حق ملت ایران صورت پذیرد. 

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا این لایحه مذکور از دستور کار مجلس خارج شود و اگر رئیس‌مجلس به این خواسته منطقی گردن نگذارد ماندن در مجلس را برای خود جایز نمی‌دانیم و به هنگام رای‌گیری برای آن آبستراکسیون کرده و صحن را ترک می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    1 28
    نکنه ایران از تروریسم حمایت میکنه؟پس از چی ترسیدی آقای دلیگانی؟
    • محمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      15 1
      از اینکه امثال شما گرای بدید یک سری جنبش آزادی خواه و حق طلب وارد فهرست تروریستی غرب بشن!!!!!!
  • موسوی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    16 1
    افرین به مردم شاهین شهر و نماینده انقلابیشان. باید در مقابل نفوذیها بایستید اقای دلیگانی. ما با شما هستیم ضد استعمار امریکایی هستیم. زنده باد ایران زنده باد اسلام زنده باد انقلاب اسلامی و رهبر معظمش. زنده باد حزب الله و تمامی حزب اللهی ها. الهی امین
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    16 1
    خدا رو شکر یعنی هنوز هم مسیول با غیرت تو این مجلس پیدا میشه . خدا رو شکر
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    2 0
    متاسفانه تعداد نمایندهای انقلابی مجلس کمه 90-100 نفر انتخابات 98 باید جبران کنیم دیگه هرکی رو به اسم اصولگرایی نمی فرستیم مواضع خواهیم دید و سواد
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    4 0
    درود بر شرف شما آقای دلیگانی داشتم ناامید میشدم بالاخره یک مردم میون نمایندگان پیدا شد متاسفانه در دولت فخیمه یک نفر هم پیدا نشد.تصویب چنین لوایحی خلاف قانون اساسی و خلاف استقلال آزادی حمهوری اسلامی می باشد از نمایندگان باشرف مجلس تقاضا داریم از تصویب چنین لوایح ننگینی خوداری کنند.مرگ بر امریکا و کسانی که علی رغم بدعهدی ها هنوز بجای داخل نگاه به دشمن دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس