کد خبر 857691
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
8.jpg

اگر قصد سفر به مشهد با تور مشهد را دارید و می خواهید در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشید لطفا این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

هتل مدینه الرضا یک هتل مشهد است که در فاصله 150متری حرم مطهر امام رضا(ع) در 18 طبقه در شهریور سال 1392 افتتاح گردید.

اگر قصد سفر به مشهد با تور مشهد را دارید و می خواهید در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشید لطفا این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

هتل مدینه الرضا دارای 14 طبقه اقامتی و325 اتاق شامل 205 اتاق  دوتخته،72اتاق سه تخته و اتاق های کانکت و اتاق های  عروس،آپارتمان  های یک خوابه و آپارتمان های دو خوابه و اتاق  های جانباز می باشد.

هتل مدینه الرضا نزدیک ترین هتل پنج ستاره  به حرم مطهر امام رضا (ع)می باشد و برای میهمانانی که می خواهند  تا دیر وقت در حرم باشند و یا نماز صبح را در حرم اقامه کنند مناسب است.

میهانانی که با تورمشهد هتل را رزرو نموده اند با پیاده شدن ازهواپیما ویا قطار، توسط کارکنان تشریفات هتل با استقبال گرم به هتل منتقل می شوند.

لابی:

میهمانان با ورود به لابی زیبای هتل مدینه الرضا محو زیبایی بینظیرهتل شده  و با آرامش و خیال راحت  جهت تحویل اتاق  به پذیرش هتل راهنمایی می شنود. این هتل دارای لابی بزرگ و دلبازی است که با معماری چشم نواز خود می تواند مناسب جلسات کاری نیز باشد.

اتاق ها:

هتل مدینه الرضا به دلیل  نزدیکی فوق العاده  به حرم  از روز افتتاح هتل  مورد استقبال  میهمانان داخلی و خارجی  بوده و از این جهت هتل مدینه الرضا سعی کرده  تا برای همه میهمانان اتاق هایی با ویژگی دلخواه میهمانان طراحی نماید.

اتاق های یک تخته  هتل مدینه الرضا برای میهمانانی که  یک نفر هستد  طراحی شده است.

اتاق های دوتخته هتل مدینه الرضا دارای یک تخت دونفره  با دو تخت یک نفره  بوده و با طراحی  زیبا  برای میهمانانی که دونفر  هستند  مناسب است.

برای خانواده هایی که بیش از 4 نفر هستد  ویا میهمانانی که دو خانواده هستند هتل مدینه الرضا اتاق های کانکت را در نظر گرفته است که برای  سهولت در رفت و آمد  با یک درب به هم متصل می شوند.

هتل مدینه الرضا برای زوج های جوانی که مشهد مقدس را برای ماه عسل انتخاب نموده اند اتاق های عروس را طراحی نموده است.

هتل مدینه الرضا در طراحی اتاق ها به فکر جانبازان عزیز نیز بوده و اتاق هایی را به نام ایشان طراحی نموده اند.

رستوران  ها:

در  طبقع اول هتل  مدینه الرضا رستوران هایی به نام گل نرگس 1 و گل نرگس 2 طراحی شده است که در این فضا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با توجه به ذائقه میهمانان سرو می گردد.

در طبقه منفی یک هتل مدینه الرضا در کنار مجموعه آبی هتل رستوران سنتی طراحی شده است که انواع غذاهای سنتی در این رستوران سرو میگردد.

یکی از گزینه هایی که هتل مدینه الرضا را نسبت  به همه هتل های پنج ستاره متمایز نموده است رستوران گردون آفتاب می باشد که در طبقه 12 هتل واقع شده است.

در بلند ترین نقطه هتل چشم  اندازی فوق العاده و بی نظیر ازبارگاه ملکوتی امام رضا(ع)می باشد  که هر مسافری را در فکر فرو می برد که حداقل یک بار از این رستوران زیبا استفاده نماید.

مجموعه آبی:

هتل مدینه الرضا جهت شادابی بخشیدن  به سفر زیبای شما مجموعه آبی متنوعی را در هتل طراحی نموده است.

هتل مدینه الرضا تنها هتلی می باشد که دارای دو استخر مجزا برای استفاده آقایان و بانوان می باشد.

میهمانان می توانند جهت ورزش و تندرستی از سالن بدنسازی هتل نیز استفاده نمایند.

سالن ماساژ هتل مدینه الرضا یکی از  پیشرفته ترین سالن های ماساژ درمشهد می باشد.که با نواع ماساژهای مختلف خستگی سفر را  از وجودتان میبرد.

هتل مدینه الرضا به فکر میهمانانی از طریق رزرو اینترنتی هتل را رزرو نموده  وبا خودرو شخصی سفر می کنند نیز بوده و پارکینگ های طبقاتی طراحی نموده است.

نحوه رزرو:

رزرو هتل همیشه یکی از دغدغه های  میهمانان بوده و هست.ولی امروز قصد داریم  با نحوه رزرو سریع هتل های مشهد و تورمشهد شما را آشنا کنیم.

شما میهمانان عزیز می توانید در منزلتان یا محل کارتان  با یک تماس با شماره  05138035-05138581516 با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

مشاورین ما تمام اطلاعات لازم جهت تورمشهد را با حوصله برای شما بیان نموده و در تاریخ دلخواه شما درساعات پروازی دلخواه تورخود را تهیه و عازم شهرمقدس مشهد شوید.

رزرو اینترنتی:

شاید برای بعضی از میهمانان رزرو اینترنتی و طی کردن مراحل رزروهتل و تورمشهد کمی مشکل به نظر برسد.اما ما امروز یکی از معتبر ترین  سایت ها را جهت رزرو هتل و تورمشهد به شما معرفی می کنیم تا با چند کلیک اتاق مورد نظر خود یا تور دلخواه خود را آنلاین رزرو نمایید.

جهت رزرو این هتل بی نظیر می توانید با شماره 05138095 تماس حاصل نمایید و یا از طریق سایت https://www.epersianhotel.com  آن را با تخفیف ویژه بصورت آنلاین رزرو نمایید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس