دیدار روحانی با جمعی از زنان، جوانان و دانشجویان

رئیس‌جمهور گفت: آقایی که تا دیروز در مرکز جاسوسی بوده الان به عنوان وزیر خارجه آمریکا معرفی شده است و می‌خواهد تعیین تکلیف کند. شما چه کاره هستی که درباره ایران و جهان تصمیم بگیری؟

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس‌جمهور، حسن روحانی رئیس‌جمهور، شامگاه دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) در دیدار صمیمی با جمعی از اساتید و پزشکان، با قدردانی از اقدامات انجام شده در دو بخش علم و بهداشت سلامت جامعه، گفت: از ۴۰ سال پیش تا به امروز جمعیت کشور، حدود ۲ برابر افزایش داشته است و اگر مقایسه کوتاهی داشته باشیم روند عادی چنین است که تعداد دانشجویان، اعضای علمی، پزشکان و متخصصین و تخت‌های بیمارستانی کشورمان هم حدود ۲ برابر افزایش داشته باشد، اما اقداماتی که در زمینه توسعه انسانی و رشد علم و دانش انجام شده بسیار بالاتر از این رقم می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

شرایط ۱۲ گانه واشنگتن برای تسلیم شدن ایران

پمپئو: قوی‌ترین تحریم‌ها در تاریخ را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس جمهور افزود: سال ۵۷ حدود ۲۰۰ هزار نفر دانشجو داشتیم و امروز بیش از ۴ میلیون دانشجو داریم یعنی تعداد دانشجویان ۲۰ برابر شده است. در آن دوران حدود ۷ هزار هیأت علمی وجود داشت و امروز این رقم بیش از ۱۰ برابر شده است و در دولت یازدهم و دوازدهم حدود ۲۴ پارک علم و فناوری به پارک‌های علم و فناوری کشور اضافه شده است و در این مسیر فعالیت‌های اصلی را شما اساتید و دانشجویان پرنشاط جامعه انجام داده‌اید.

روحانی با بیان اینکه از لحاظ علمی و در زمینه کمی و کیفی پیشرفت‌های بسیار خوبی در کشور بوجود آمده است، گفت: در زمینه ارایه مقالات علمی به مراکز علمی دنیا در ردیف شانزدهم دنیا قرار داریم و در منطقه و حتی در دنیای اسلام، در ردیف اول و دوم هستیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در بخش سلامت و پزشکی هم از پیشرفت‌های چشمگیری برخوردار بوده‌ایم، خاطر نشان کرد: امروز اگر کسی دچار بیماری شود، بسیار بعید است که در آرزوی شفا و درمان در خارج از کشور باشد و با تلاش پزشکان کشور درمان و شفای انواع بیماری‌ها در داخل کشور انجام می‌شود، ضمن اینکه بسیاری از ایرانیان خارج از کشور نیز برای عمل جراحی بخاطر اعتمادی که به پزشکان ایرانی دارند، به کشورمان مراجعه می‌کنند.

روحانی خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم تخت‌های بیمارستانی نسبت به کل دوره‌های گذشته ۲۰ درصد اضافه شده است و دولت در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته است.

رئیس جمهور با اشاره به سخنان یکی از اساتید دانشگاه مبنی بر اینکه دانشگاه‌ها را آزاد بگذارید و به آنها استقلال بدهید، اظهار داشت: دادن استقلال عمل به اساتید و بزرگان دانشگاه حرف درستی است و اصولاً چه کسی بهتر از اساتید دانشگاه و دانشگاهیان می‌توانند و صلاحیت دارند که برای دانشگاه تصمیم بگیرند؟ هیچ‌گاه معتقد نبودم که تصمیماتی که با حضور جمعی در جلسه گرفته می‌شود از تصمیمات بزرگان و اساتید دانشگاه، صائب‌تر باشد.

روحانی با اشاره به اینکه اساتید کشورمان به دنبال استقلال و دانشجویان عزیز خواهان آزادی هستند، گفت: اگر این دو را به دانشگاهیان عزیزمان بدهیم، بسیاری از مسایل برطرف می‌شود و بی‌تردید اساتید و دانشگاهیان بهتر می‌توانند گزینش‌ها و صلاحیت‌های لازم را تشخیص دهند و جوانان و دانشجویان نیز خودشان دلسوز و آگاه هستند و مسایل را به خوبی تشخیص می‌دهند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: دانشگاه‌های ما در سال‌های گذشته در حوزه کمیت رشد خوبی داشتند، اما از همه مسئولان، رؤسا و اساتید دانشگاه‌ها می‌خواهم که از این پس توجه و تمرکز خود را صرف ارتقاء کیفیت در دانشگاه‌ها کنند. رشته‌هایی که در سال‌های گذشته در آنها دانشجو جذب کرده‌ایم، خیلی با محاسبات دقیق انجام نگرفته و برخی از این رشته‌ها نه تنها برای کشور ضرورت نداشته‌اند، امروز نیز نمی‌توانند برای فارغ‌التحصیلان خود اشتغالی فراهم کنند.

روحانی طرح آمایش اجرا شده در برخی از رشته‌های دانشگاهی از جمله رشته‌های علوم پزشکی را مطلوب دانست و گفت:  خوب است در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی در دانشگاه‌ها اجرای این طرح تداوم یابد.

رئیس جمهور اولویت‌ یافتن علم در دانشگاه‌ها را ضروری برشمرد و  اظهار داشت: اگر در دانشگاهی اولویت اول سیاست بود، آن دانشگاه دیگر دانشگاه نیست. دانشگاه‌ها باید از اول به علم توجه کنند و در کنار آن توجه به فرهنگ، سیاست، اشتغال، مهارت‌آموزی و کارورزی را مد نظر قرار دهند.

روحانی تصریح کرد: این سخن بدین معنا نیست که دانشگاه‌ها سیاست گریز باشند، اما نباید اجازه دهیم که دانشگاه‌های ما سیاست زده شوند، دانشگاه در وهله اول محل علم‌آموزی و دانش‌ورزی است و سیاست مثل نمک غذا است که اگر زیاد شود، حتما زیان می‌رساند.

رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید از سیاست‌زدگی فاصله بگیرند و رابطه خود با بازار و فناوری و مهارت‌آموزی دانشجویان را تقویت کنند، خاطر نشان کرد: همان‌طور که دانشگاهیان بحق خواستار آن هستند که دولت با همه توان از دانشگاه و دانشجو حمایت کند، دولت نیز توقع دارد دانشگاهیان در مسیر حل مشکلات کشور، دولت را یاری کنند. دولت سال گذشته با وجود همه مشکلات مالی، بودجه دانشگاه‌ها را به صورت صددرصدی پرداخت کرد که این نشان از حمایت دولت از دانشگاه‌ها دارد و در عوض توقع دارد، دانشگاهیان حل مشکلات کشور را در مرکز توجهات خود قرار دهند.

روحانی با اشاره به اینکه کشور امروز با مشکلات اقتصادی مواجه بوده و کم‌آبی نیز به معضلی جدی تبدیل شده است، گفت: دانشگاهیان خیلی جاها از جمله در حل مشکلات کم‌آبی دریاچه ارومیه و برخی مناطق خوزستان، مشغول فعالیت هستند، اما امروز چند رساله دکتری در رشته اقتصاد داریم که به عنوان رئیس جمهور یا اعضای ستاد اقتصادی دولت با خواندن آن بتوانند راه‌حل جدیدی برای حل مشکلات اقتصادی کشور بیابند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه امروز وضعیتی داریم که باید به هم بیشتر از قبل کمک کنیم، افزود: ما سال گذشته با هم عهد کردیم که به عقب بازنگردیم و به عقب هم بازنگشتیم، اما امروز در آمریکا حکومتی روی کار آمده که یک شبه این کشور را به حدود ۱۵ سال قبل بازگردانده و حرف‌های سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ را تکرار می‌کنند.

روحانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها حرف‌هایی که در دوران بوش پسر زده می‌شد را تجربه کرده و به اشتباه بودن آن پی برده بودند و قدم‌هایی برای اصلاح آن برداشته بودند، اما دوباره عده‌ای آمده‌اند و آن حرف‌هارا تکرار می‌کنند. مگر دنیا می‌پذیرد که آمریکا بخواهد برای همه کشورها تصمیم بگیرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: همه کشورهای دنیا خواهان استقلال در تصمیم‌ هستند و شاید آمریکایی‌ها بتوانند با فشار در بعضی جاها کاری به پیش ببرند، اما منطق نمی‌پذیرد که آنها بخواهند برای دنیا تصمیم بگیرند.

روحانی خاطر نشان کرد: اینکه یک آقایی که سال‌ها در یک مرکز جاسوسی مشغول فعالیت بوده، حالا بخواهد از جایگاه وزیر خارجه امور آمریکا برای ایران و دیگر کشورها تعیین تکلیف کند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. شما چه کاره‌اید که می‌خواهید برای ایران و جهان تصمیم بگیرد و بگویید ایران در زمینه فناوری هسته‌ای چه بکند و چه نکند.

رئیس جمهور گفت: اینها از جنس همان حرف‌هایی است که قبل‌تر هم آمریکایی‌ها گفته‌اند و مردم ایران نسبت به آنها بی‌اعتنا بوده‌اند و حالا هم نسبت به آن بی‌اعتنا بوده و در کنار یکدیگر به راهشان ادامه خواهند داد.

روحانی با بیان اینکه دولت دانشگاهیان را بزرگترین یار و کمک خود می‌داند، اظهار داشت: امروز حدود ۲۰ درصد از جمعیت کشور ما یا در حال درس خواندن هستند و یا در حال تدریس و این وضعیت خوبی را در حال حاضر و در آینده پیش روی کشور قرار داده است. دولت روی کمک دانشگاهیان در اداره مسایل حوزه‌های سیاست خارجی، اقتصاد، محیط زیست، مشکلات اقلیمی و دیگر زمینه‌ها حساب می‌کند و دانشگاهیان را بزرگترین کمک خود و ملت ایران می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    34 4
    امیدوارم واقعا برنامه داشتهع باشه اقای روحانی برای اقتصاد.در غیر این صورت ضربه ی بزرگی به کشور وارد میشه.دل بستن به اروپا خیال محضه.دولت تا میتونه باد دستشو از اقتصاد خارج کنه شرکت های دولتی رو واگذار کنه به بخش خصوصی و از صنعت داخل حمایت کنه.
    • اطلاحات تنها راه نجات IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      29 13
      درود خداوند بر دونالد ترامپ كبير ، بوسه بر پاهاي پمپئو بايد زد .
  • محسن IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    27 5
    آقای روحانی از وزیر امور خارجه نا امید شده که بغیر از خنده و ایمیل آتشین کاری ازش نمیاد مجبور شد خودش جواب پامپئو رو بده
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      4 0
      باعث تاسف و البته تعجب است كه دولت روحاني علي الخصوص شخص رييس جمهور روي افراد دولت امريگا تمركز دارد و غافل از سياستهاي خصمانه و ددمنشانه نظام سراسر وابسته امريكا به صهيونيستها در قبال ايران است!!!كسي را كه خواب است ميشود بيدار كرد اما متاسفانه حضرات خود را به خواب زده اند و ذكر شان انشاالله گربه است
  • باغبان پیر FR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    23 4
    پاسخ یک ایرانی به حرفای پومپئو طبق توافق هسته ای راکتور آب سنگین تعطیل شده است و فعالیت های هسته ای ان تحت بازرسی بازرسان بین المللی اتمی میباشد در این زمینه نمیتوانید دروغگویی و مردم فریبی بوجود بیاورید بازرسان طبق توافق هسته ای در ایران حضور داشته و دارند , برسی ها لازم انجام گرفته است تا اینکه توافق هسته ای ۵+۱ اجرایی شد و قعطنامه شورای امنیت را به همرا آورد بعد از توافق هسته ای هم آژانس بین المللی گزارش های خود را ارائه داده است که طبق این گزارش ها فعالیت های ایران در چارچوب توافق هسته ای تایید شده است ایران تا بحال هیچگونه پرتاب مشکی با قابلیت کلاهک هسته ای آزمایش نکرده است که امروز بخواهد متوقف کند امریکا ازفرستادن جاسوسان تحت عنوان شهروند آمریکایی خوداری کند وقابل توجه است که کسانی که با پاسپورت ایرانی بدون ویزا وارد ایران میشوند شهروند ایرانی میباشند امریکا دخالتی به عنوان شهروند آمریکای نمیتواند داشته باشد امریکا مداخله خود را در امور کشور های دیگر متوقف کند و دست از حمایت گروه های تروریستی مثل منافقین و غیره را بردارد ( سخنرانی جولیانو و جان بولتون برای منافقین که حدود ۱۷ هزار ترور در ایران انجام دادند وبا دشمن متجاوز ایران یعنی صدام همکاری کردند چه معنی دارد؟ امریکا باید پایگاه های نظامی خود و ائتلاف خودشان را از سوریه بیرون بکشد و در امور سوریه دخالت نکند حشد الشعبی نیز مردم عراق میباشند که در مقابل هجوم داعش که از طرف دولت های مورد حمایت دولت امریکا تقویت و حمایت می شوند برای دفاع از تمامیت ارضی عراق به وجود آمد و سرنوشت ان هم به خود مردم عراق بستگی دارد به دنبال راه حل سیاسی برای یمن نباشید, جنگی را که به وسیله عربستان و ائتلافش با پشتیبانی امریکا به راه انداختید متوقف کنید, آرامش به یمن باز خواهد گشت امریکا باید به قوانین بین الملی احترام بگذارد , توافقات بین المللی را زیر پا نگذارد, در امور کشور های دیگر دخالت نکند, دست از لشکر کشی به این کشور و ان کشور بردارد. مردم ایران خود سرنوشت خود را رغم میزنند نیاز نیست که امریکا دستور العمل بپیچد , از دخالت در امور کشور ما دست بردادید و به منشور حقوق بشری که خودتان نوشتید اید احترام بگذارید و با بحران سازی آرامش و امنیت و استقلال و پیشرفت ملت ها به خطر نیاندازید
  • مستشهدین بین یدیه CH ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    42 10
    بنده از طرف محمود به حسن : جناب پمپئو حداقل خائن به مملکت خودش نیست . حسن جون دقیقا کی از رو میری ؟
  • عاقل IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    7 40
    هرگاه از کنار حیوان درنده هار باید عبور کنیم منطق حکم میکند که آرام وبدون تنش وخیلی عادی رد شویم ولی در عین حال حواسمان هم شش دانگ به او باشد الان وضعیت آمریکاو اسرائیل همان حیوانات درنده و هار میباشند دیگر با ماست که چگونه عمل کنیم .
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      19 3
      ما رو بی سلاح و دست بسته و ضعیف فرض کردی ؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      5 5
      بی سلاح و دست بسته هستیم عزیزم نیاز به فرض کردن نیست
  • حسین ن IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    49 5
    اقای روحانی با این گندی که با برجامرا انجام دادی حالا بگو سایه جنگ را ا ز کشو ردو رکردی یا اینکه خناثان را به طمع بیشتر انداختی
  • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    37 3
    جناب روحانی به خودتان نگاهی بندازید شاید امریکایی ها در شما چیزی دیده اند که چنین درخواست هایی میکنن!!
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      18 1
      همین پمپئو هفته قبل گفت : روحانی که خودش راغربی میپندارد"" ونه روحانی ونه ظریف حرفی در رد این حرف نزدند!
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    41 1
    آقای روحانی فراموش کرده اید که به جاسوس زیر دستتان در مذاکرات هسته ای مدال دادید و حالا هم سالهاست که ما را و کشور را به امید لطف و صدقه خارجیها معطل و سرگردان کرده اید . پمپئو لااقل برای بیگانه ها جاسوسی نمیکرد
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    28 1
    اخیرا بعد از لغو برجامی ترامپ سخنان روحانی بیشتر از این که از موضع اقتدار به نظر برسد نشان دهنده عصبی بودن او است . کاش از اول در برجام عجله نکرده بود. کاش لا اقل از این به بعد اشتباهاتش رو اصلاح کنه و ناشیانه مدافع برجام نباشه
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    4 30
    از روحانی خوشم نمیاد، ولی براش آرزوی موفقیت دارم
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      22 0
      لابد برای ادامه خسارت زدن هایش به مردم و کشور
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      5 1
      موفقیت در چه موردی ؟ ادامه خسارت به کشور ؟
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    13 9
    حیف شد شما جواب یاوه گوئی ها را دادید . می بایست معاون بسیج بعنوان مشت اهنین ملت با سخنانی تند وگوبنده جواب می داد
  • DE ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    18 4
    سلام به پایان
  • US ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    28 2
    راست میگه شما چیکاره بودید که ما 5-6 سال از عمر دولت رو صرف مذاکره و تحمل نقض عهد های شما کدخدا بودیم اصن شما کی هستید
  • SE ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    25 0
    شما هم 50% رای داشت همی مردم را به مسلخ برجام کشانده اید
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    33 5
    لعنت به اونایی که بهش رای دادن باعث این همه بدبختی برا مردم شدن . وقتی رهبری میگفت به امریکا خوشبین نیس مث یه بچه دبستانی لج میکرد خدا بزنه تو کمر اونهای که نامه دادن به امریکا که ایران و تحریم فلج کننده کنه هر دو دنیاشون جهنم بشه به حق حضرت زهرا (س) یه مشت حروم لقمه دزد بیت المال حق الناس یه ملت دامنشون میگیره
    • IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      26 0
      هزاران آمين
  • US ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    6 2
    Be shoma rabti nadare shoma kare khodeto bokon ke naghshe ha chidan
  • مرتضیsk IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    29 1
    تقصیر اونا نیست بلکه خوب اطلاع دارن یه دولت اهل بتن ریزی تو ایران روی کار است
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    27 1
    نه اینکه مذاکره کننده های هسته ای جاسوس نبودند, لااقل اونا به نفع کشور خودشون جاسوسی کردن ,
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    30 7
    ما توقعی از دشمن نداریم ولی جناب روحانی شما پنج ساله این نظام رو پشت سرهم تحقیر کردی شما در شان این کشور نبودی و نخواهی بود رییی جمهوری که از امریکا بترسه و اونو کدخدا بدونه باید بره ، ........
  • GB ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    31 6
    سوال روحانی:شما چه کاره هستی که درباره ایران تصمیم می‌گیری؟ جواب روحانی : کد خدا!
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    23 7
    آقای روحانی امیدوارم هرچه زودتر چشمان و گوشهایتان هر چه زودتر بینا و شنوا شوند!گرچه همین الان هم دیر شده
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    25 3
    تو خودت 20 سال تو انگلیس چی کار داشتی میرفتی میومدی؟ میخواستی مدرک دکترای ملکه بگیری
    • FR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      4 0
      حدود ۲ ماه در انگلیس بوده.
  • حسین IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    22 7
    با اتحاد قوی تر و اثبات پاک دستی مسئولین برای مردم . بزرگ تر از امریکا هم در برابر ملت ایران عددی به حساب نمی آید
  • ایران US ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    18 5
    با حرف که نمیشه مقابل استعمار و استکبار ایستاد.اونها عمل کردند و از برجام خارج شدند تا مارو تحریم کنند اینجا فقط حرف زدند.الآن دارند تهدید علنی میکنند باز هم حرف؟ ایران هم باید عمل کنه.از برجام و npt خارج بشه و شرطش رو لغو تحریمها قرار بده..باید ستاد مقاومت برابر استکبار تشکیل بشه.همصدایی با استکبار در رسانه ها و تریبون ها بعنوان عملی ضد میهنی مورد تعقیب و مجازات شدید قرار بگیره.باید کسانی که در خدمت سیاستهای استکباری و استعماری قرار میگیرند از شهروندی ایران و گرفتن خدمات مختلف محروم شوند و به مجازات سخت برسند.باید روی محور شر و ایران ستیز امارات و بحرین و عربستان و رژیم اشغالگر صهیونیست که چشم به خاک و تمامیت ارضی ایران دارند تبلیغ صورت بگیره.سیاستهای تبلیغی باید مانند زمان جنگ تحمیلی ملت رو برابر استعمارگران و استکبار صهیونیسم متحد کنه.جرائم و مفاسد اقتصادی باید بعنوان تروریسم مورد حمایت استعمارگران با مجازات سخت مواجه بشه.باید توان دفاعی و نظامی ایران به چشم دشمنان ایران نشون داده بشه.هرگام عقب نشینی در برابر دنیای استعمار و استکبار باعث جری شدن اونها میشه.ستاد مقاومت منطقه ای ایران باید اعلام کنه آماده پاسخگویی به هرگونه حماقت دشمنان خواهد بود.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    19 2
    نه بابا!؟ این روحانیه اینجوری به کدخداش میتازه؟؟؟؟؟
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      11 1
      الللکیه ملت رو فیلم کرده
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    33 4
    کدخداست ، چطور یادت رفته؟
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    16 1
    ایشان کدخدا هستند
  • US ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    6 5
    اين پرخاش جدي است جناب روحاني ؟ واي واي از اين نوش داروي بعد از مرگ برجام ، اعلام خزانه خالي كشور است را بياد داريد ؟. در ان زمان حساس ؟ لطفا ملت شريف و داناي ايران دست كم نگيريد ، لااقل اينكار بكنيد خداوند شما را حفظ كند ،
  • مسعود AT ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    9 0
    مگر شما خودت امنیتی نبودی اقای روحانی که رییس جمهور شدی؟
  • عباس ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    9 0
    ما همون کدخدایی هستیم که با ما بستی
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    8 0
    این شعار های انحرافی وزیر امورخارجه آمریکا برعلیه روحانی وظریف فقط برای حفظ آنها درنظام وافکارملت ایران برای پایداری ادامه خوش خدمتی است....
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    7 12
    حرف مفت نزن نزن مشرق
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      4 0
      حرف مفت شما میزنی مزدور بی جیره و مواجب.هنوز از رو نرفتین با این همهگندی که زدید.حداقل زمان محمود اینقدر گستاخ نبودن اگرم فضولی میکردن پاسخ درخوری دریافت میکردن
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    6 0
    كلاه بزرگ برجام بر سر ملت ايران رفت بدليل عدم آشنايي مذاكره كنندگان لازم است مذاكره كنندگان عوض شوند
  • ناشناس US ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    15 0
    آقای روحانی نمیخواد پاسخ مقامات کشورهای دیگه رو بدید!پاسخ سفره خالی مردم رو بدید!پاسخ نرخ ارز رو بدید!پاسخ اینهمه شرکت ورشکسته رو بدید!پاسخ وعده های انتخاباتی رو بدید!پاسخرانت ها و مفسدان اقتصادی رو بدید!
  • GB ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    8 0
    فعلا که هر ننه قمری داره مارو تهدید و تحقیر میکنه
  • FR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    12 0
    شیخ حسن اساسا در قد و قواره این جایگاه نیست. کاش دوره وی زودتر تمام میشد.
  • ياري IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    2 0
    جناب آقاي روحاني بلاخره اعتراف كرديد
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    4 1
    هیچ کاره که هم باشه همین قدر هست
  • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    5 2
    متاسفانه با این تحریم های جدید به بد وضعی خواهیم افتاد خدا لعنت کنه باعث و بانی ش رو
  • LB ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    8 0
    کدخداتونه! تحویلش بگیر.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    5 0
    زودتر این گندی که زدید جمش کنید. غلط کردید رهبری را مقصر جلوه دادید. چقدر حضرت آقا فرمود به دشمن اعتماد نکنید.چقدر فرمود امریکا و اروپا قابل اعتماد نیست.از 9 شرط حضرت آقا به کدام شرط عمل کردید؟ گند توتال را با قراردادهای سری زنگنه کرسنتی کی می خواهد جواب دهد . مجلس هم که قربونش بره عمه اش خواب بود؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    2 0
    بسه تو رو خدا کشتیش!!
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    2 0
    اقای روحانی این حرفها یه جواب کوبنده میخوادالبته بایدجرات انقلابی داشت خروج از ان پی تی
  • احدی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    1 0
    آقای روحانی چطور ایشان را نمیشناسی
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    5 0
    آرام باش روحانی پیام تو بعد از خروج آمریکا از برجام به اندازه کافی فضاحت بار بود پس بعد از سه سال فحش به منتقدین حالا کمی به خود بیا
  • سالار IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    1 0
    کدوم کدخدا
  • FR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    3 0
    آینده حسن روحانی تیره و تاریک تر از گذشته او خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس