کد خبر 857506
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کمیسیون اجتماعی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم بالاخره اگر بودجه قوه قضاییه مستقل نباشد نمی‌تواند مستقل فکر کند؛ بنابراین هم بودجه این قوه باید مستقل باشد .

به گزارش مشرق، عبدالرضا عزیزی با اشاره به جزئیات دیدار روز گذشته اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضاییه گفت: این جلسه بسیار عالی و صمیمانه‌ بود و وزیر دادگستری و  معاونان رئیس قوه قضائیه هم حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه مطالب بسیار خوبی هم از سوی نمایندگان و هم از سوی آیت‌الله آملی لاریجانی مطرح شد.
عزیزی با بیان اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی در این جلسه مورد مباحثه قرار گرفت، تأکید کرد: در این جلسه غیر از موضوعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی به اتفاقاتی که در حوزه‌های انتخابیه نمایندگان رخ می‌دهد، اعم از اختلافات بخش محیط زیست و منابع طبیعی با مردم اشاره شد.

وی با بیان اینکه موضوع استقلال قوه قضائیه از جمله سایر مباحث مطروحه در این جلسه بود، ادامه داد: در این جلسه هم نمایندگان مجلس و هم آیت‌الله آملی لاریجانی به موضوع استقلال قوه قضائیه اشاره کردند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همچنین در این جلسه بر اتحاد بین همه قوای سه‌گانه، اتحاد بین قوه قضاییه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره شد؛ علی‌الخصوص در شرایط حساس فعلی که سعودی‌ها، رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها برای ما خواب می‌بینند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس