این ایرباس-310 در حالی فرود بسیار سخت و خطرناک خود را تجربه می کند که در آن زمان حدود 44 نات(81 کیلومتر بر ساعت) باد جانبی گزارش شده. ارابه فرود اصلی هم تحت بار سنگینی قرار گرفته و نوک بال در حال تماس یافتن با زمین است.
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 36
- در انتظار بررسی: 0
- غیر قابل انتشار: 0
-
خب فرمون رو بگيره سمت راست !
-
چپ آقاجون الکی فرمون نده
-
ank جان! اگه يه كم دقت كني خلباني كه تو كابين هست بايد به قول شما فرمونو بده چپ نه راست، الآن براي خلبان بال راسته كه داره ميخوره زمين!
-
فرمان را باید به چپ بکیره. ای کیو
-
ماشین نیست که فرمون داشته باشه ! در این حالت نمی شه به راحتی کنترل کرد هواپیما رو
-
فرمون روی چرخ جلو عمل می کنه!
-
چپ نه راست
-
اتفاقا از لحاظ فیزیکی باید بگیره به چپ!
-
دستی این موقع جواب میده
-
این هواپیماها ضریب اطمینان بالایی دارن و یک چرخ می تونه تمام وزنشو حتی با این سرعت تحمل کنه تا وقتی که بالها و یا بدنه به زمین نخوره نمی میره
-
حالا چی شد آخرش؟!!!!! متعاقبا ارسال می گردد؟؟؟؟؟
-
به همین راحتی ؟؟ فکر کنم خلبان به فکرش نرسیده !!!
-
عکّاسه الان حالش خوبه؟!
-
نه داداش، بايد بگيره سمت چپ
-
باید بده طرف شاگرد!
-
فکر نکنم حادثه باشه. احتمالا باندش یه طرفه بوده و خلاف میرفته، تا متوجه شده با یه ویراژ دستی رو کشیده و الان در حال دور زدنه.
-
ایکیو سمت چپ طرف شاگرد نیست که بده طرف شاگرد سمت چپ خلبانه باید بده طرف راننده
-
نوچ ببم جان.بايست چاقها رو بريزن سمت چپ!
-
اطلاع دقیق دارم که این عکس فتوشاپیه و کج شدن یک هواپیما برای دور زدن پس از بلند شدن از روی بانده که با فتوشاپ آوردنش رو باند.
-
فایده نداره کار از دستی گذاشته دیر شده دیگه همون بگیره به راست بهتره
-
اطلاع دقیق دارم که این عکس فتوشاپیه و کج شدن یک هواپیما برای دور زدن پس از بلند شدن از روی بانده که با فتوشاپ آوردنش رو باند.
-
برو بابا قدیمی این عکس مال زمان قلقله میرزا خانه !!!!!
-
چرا اسپرت نکرده؟ کفش مگه سرب نریختند؟ بده ایران خوردرو درستش کنه
-
بابا این عکس فتوشاپه مگه موقع فرود ندیدید که ایرفویلهای بالای بال باز میشن اما در این عکس بسته هستند! و پایینیها بازند یعنی در حال صعود است و نه فرود!
-
باید دستی رو میکشید همزمان فرمون رو هم میداد به راست بعد هم خودش ایجکت میکرد!
-
خدا رو شکر این خواننده های شما خلبان نشدن و گرنه معلوم نیست چه بلایی را سر مسافرهاشون میاوردند؟ اینها راننده هم هستند؟ اگه هستند حیف گواهی نامه هاشون.......
-
یه مشت آدم بی کار در مورد چه چیزایی باهم بحث میکنن؛بابا جاسوسه آمریکاییه توش نشسته بوده ........
-
یعنی در حال صعود هواپیما عکاسه در حال پرواز کردن بوده داداش
-
ماشاالله همه خلبان بودن نمیدونستیم. اضغر فرمونو بده اینور تقی دستی رو بکش. اصلن یه بار سوار هماپیما شدین !!؟
-
بابا این همه بروبچز خلبان اینجان یه دوره واسه شوفر این طیاره بذارن!
-
دقت بفرمایید که شهپرها کاملا باز هستند که فقط در مواقع فرود باز میشن و احتمالا ایرفویلها رو احتمالا خلبان برای کاهش سریع سرعت و کاهش وزن بر روی ارابه فرود بسته هستند
-
اره از قیافه هواپیما معلومه وضعیت عادیه ... فتوشاپ
-
رانندش باید یکدور بیاد مشهدرانندگی یادبگیره سوسول. بعدشم باید بگم دیرشده داداش.باس دگمه چتر نجات رو بزنه
-
احتمالا بلبریبنگ صندلیهاش داغ کرده
-
احتمالا راننده خارجی توپولفهای توی کشور خودمون بوده رفته اینو برونه که دیده خیلی سخته. خنده
-
بیچاره خلبان با مهارت مینشونه زمین، آب تو دل مسافرا هم تکون نمیخوره بعد میگن برو 2 ماه شین خونه بینیم با!!!!