کد خبر 857260
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
خودروسازان

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره جلسه عصر دیروز با خودروسازان گفت: اگر افزایش قیمت ها اعمال نشود سایپا با کسری ۲۸۰۰ میلیارد تومانی و ایران خودرو با کسری ۴۷۰۰ میلیارد تومانی روبه رو خواهد شد.

به گزارش مشرق، سید جواد حسینی‌کیا در رابطه با جلسه عصر دیروز کمیسیون صنایع که به منظور بررسی دلایل افزایش قیمت خودرو برگزار شده بود، اظهار داشت: در این جلسه موضوع افزایش قیمت مواد اولیه مطرح شد که همین امر هزینه های زیادی را به خودروسازان تحمیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

«قیمت خودرو» و «احتکار» روی میز مجلس

وی با بیان اینکه البته شرکت های خودروساز می توانند با بروز رسانی هزینه های تحمیلی را کاهش دهند، افزود: اگر افزایش قیمت ها اعمال نشود سایپا با کسری ۲۸۰۰ میلیارد تومانی و ایران خودرو با کسری ۴۷۰۰ میلیارد تومانی روبه رو خواهد شد.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس اضافه کرد: قرار شده هفته آینده کارگروه ویژه ای با حضور نمایندگان مجلس ، شرکت های خودروساز و وزیر صنعت تشکیل شود تا در نهایت بتوانیم به جمع بندی لازم در مورد قیمت خودرو دست پیدا کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مانی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    4 1
    علی برکت الله !!!
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    7 1
    باز هم طبق معمول مردم انقلابی ایران باید تاوان سیاست های اقتصاد لیبرالی نئوکلاسیک دولتمردان را بدهند. نمی شود خودروسازی را بدهند به سپاه. همان سپاهی که در اوج جنگ و تحریم ها صنایع موشکی را ساختند و آلان آن را تبدیل به افتخار و غرور همه ایرانیان و مستضعفان جهان کردند. می شود یا نمی شود؟
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    4 0
    علی برکت ا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس