کد خبر 857253
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱
عروسی نوه ملکه انگلیس

هر دو لباس سفید به تن کرده بودند و بنا بود به خانه بخت بروند. شاید هر دو برای خودشان هزار آرزو و رؤیا داشتند؛‌آرزوهای رنگی و فرداهای زیبایی که پیش چشم‌شان تصویر می‌شدند.

به گزارش مشرق، هر دو لباس سفید به تن کرده بودند و بنا بود به خانه بخت بروند. شاید هر دو برای خودشان هزار آرزو و رؤیا داشتند؛‌ آرزوهای رنگی و فرداهای زیبایی که پیش چشم‌شان تصویر می‌شدند. این یکی نه فقط یک محله و یک شهر و یک کشور که جشن عروسی‌اش تمام دنیا را درگیر کرد و از تلویزیون‌های جهانی پخش شد تا با صرف ۴۳ میلیون دلار پرزرق و برق‌ترین مراسم ازدواج تاریخ را رقم بزند. آن یکی اما جشن ساده و محقرش به خاک و خون کشیده شد؛ آخر این یکی دختر صنعا، عروس مهتاب بود و آن یکی «مگان مارکل» عروس ملکه انگلیس!

بیشتر بخوانید:

گران‌ترین ازدواج‌ها مربوط به چه شخصیت‌هایی است؟

ازدواج نوه ملکه برای مردم انگلیس چقدر آب خورد؟

عروس صنعا دختری ساده بود از دیاری که مدت‌هاست رنگ خوشی ندیده اما نبض زندگی در آن دیار آنچنان می‌تپد که هنوز هم عشق در میان دختران و پسران جوانه می‌زند و قلب‌های‌شان با یکدیگر پیوند می‌خورد و صادقانه‌ترین و پاک‌ترین عشق‌ها در میان‌شان جاری است. عروس ملکه اما بازیگر هالیوود است. پیش‌ترها عشق‌های دیگری را تجربه کرده و حالا قرار است زندگی در کاخ ملکه انگلیس را به تجربه‌های قبلی‌اش بیفزاید.

تلویزیون «بی بی‌سی» چه فارسی و چه انگلیسی‌اش از ابتدا تا انتهای مراسم را با همه جزئیاتش به صورت زنده و مستقیم پخش کرد تا بار دیگر اثبات کند شبکه سطلنتی انگلیس در خدمت خاندان سلطنتی این کشور است چه خبرها و گزارش‌هایش درباره رعایت نشدن حقوق بشر به دلیل حجاب زنان ایرانی باشد و چه گزارش لحظه به لحظه عروسی ۴۳ میلیون دلاری نوه ملکه.


هزینه ۴۳ میلیون دلاری مراسم عروسی ملکه انگلیس از پول مالیات‌دهندگان تأمین شده است؛ پولی که بخش دیگری از آن برای هزینه بمب‌هایی که بر سر زنان و کودکان یمنی می‌ریزد، هزینه می‌شود. همان بمب‌هایی که عروسی جوانان یمنی را به عزا تبدیل می‌کند.

اما به نظر می‌رسد مالیات دهندگان انگلیسی چندان هم از این هزینه‌ها راضی نباشند. شاهد این ماجرا هم این است که بخش عمده‌ای از هزینه ۴۳میلیون دلاری عروسی نوه ملکه صرف تأمین امنیت مراسم عروسی سلطنتی شده است. این هزینه شامل استقرار تک‌تیراندازها روی پشت بام‌ها، پلیس مخفی و پهپادهای بدون سرنشین حدود ۴۰میلیون دلار شده است.

عروسی نوه ملکه انگلیس به غیر از میهمانان عروسی یمنی، شاهدان گریان دیگری هم داشت، نزدیک به دو میلیون کودک گرسنه انگلیس که امسال صدهزار به آنها اضافه شد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تنها IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    1 11
    تو انگلیس که گرسنه وجود نداره اصلا فقروبدبختی نیست مگر اینکه معتاد و کارتنخواب شده باشه که اونهم خودشون با اون شرایط راحت تر هستن یعنی اگه اونارو به قصر هم ببری بازم میان تو خیابون میخوابن و از این کارشون لذت میبرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس