کد خبر 856906
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در توییتر خود درباره تجملگرایی مسئولان نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    13 0
    منزل 50 میلیاردی در ولنجک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
  • RU ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    10 0
    مسئولی که میگه امریکا کدخداست و علی برکت الله بدوش ما رو چه شباهتی به دهه شست داره که مردم جلوی حمله 24 تا کشور عربی و فرانسه و شوری و امریکا مقاومت کردن؟؟
  • مصطفی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    7 0
    امام خمینی(ره): «دولت ها بفهمند که قدرت در این نیست که ظرف طلا باشد و ظرف نقره باشد؛ قدرت به این نیست که پرده ها کذا باشد؛ بزرگی و عظمت به این نیست که پرده های کذا و مبل های کذا باشد، ملت توی این غارها زندگی بکند و شما در کاخ های دادگستری؛ تعدیل کنید خودتان را! اگر از خودتان شروع نکنید، نمی توانید اصلاح کنید».
  • عدالتخواه IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    7 0
    آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحۀ دولت و ملت را بخوانیم. آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته، از آن خوی کوخ ‏نشینی بیرون برود و به کاخ ‏نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می‌‏شود. آن روزی که مجلسیان خویکاخ‏نشینی پیدا کنند خدای نخواسته، و از این خوی ارزندۀ کوخ‏نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم. امام خمینی(قدس) ( 01/01/1362)
  • پیرو خط امام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    7 0
    امام خمینی(ره): من شما طبقۀ گودنشینان را از آن کاخ‏نشینان بالا‌تر می‌‏دانم؛ اگر آن‌ها لایق این باشند که با شما مقایسه بشوند. یک موی شما بر همۀ آن کاخ‏نشین‌ها و آنهایی که در این انقلاب هیچ فعالیتی نداشتند، بلکه کارشکنی هم تا آن اندازه که می‌‏توانستند می‌‏کردند و الآن هم هر مقدار که بتوانند می‌‏کنند، یک موی شما بر همۀ آن‌ها ترجیح دارد؛ بلکه مقایسۀ یک موی شما با آن‌ها نباید صحیح باشد.(سخنرانی در حسینیه جماران)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس