کد خبر 856882
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۴
انصاری فرد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به انتظار مردم برای عملکرد خوب تیم کشورمان در جام جهانی، گفت: برای رسیدن به بهترین شرایط، یک ماه فرصت داریم.

به گزارش مشرق، «کریم انصاری فرد» شنبه شب پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان، اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و همه شاهد بودیم که ازبکستان نیز نمایش مناسبی داشت و حریف ضعیفی نبود.


وی با اشاره به اینکه تیم ایران تنها ۲ روز با تمامی نفراتش تمرین کرد، افزود: لیگ‌های داخلی و خارجی تازه به پایان رسیده است و بعضی از بازیکنان تیم ملی طی ۲ روز گذشته به تهران آمدند. تیم ملی در آینده بهتر خواهد شد و فرصت داریم که طی یک ماه آینده با تمام توان یک دوره آماده‌سازی خوب را طی کنیم.


انصاری فرد با تاکید بر توان بالای تیم ملی فوتبال ایران، عنوان کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا با آمادگی بسیار خوب وارد مسابقات شده و شرمنده مردم نشویم. هوادارانی که همیشه به ما لطف داشتند و امروز هم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمدند، لایق بهترین ها هستند.


مهاجم تیم المپیاکو یونان، گفت: تاکنون بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کرده‌ایم. اردوهایی در ترکیه و روسیه داریم که به بهبود شرایط کمک می کند.


وی افزود: بازیکنان خوبی در ترکیب تیم ملی حضور دارند و یک ماه فرصت است تا به صد درصد آمادگی برسیم.


تیم ملی فوتبال ایران در راستای برنامه های آماده سازی خود راهی ترکیه و سپس یونان خواهد شد تا با تیم های ملی این دو کشور دیدار تدارکاتی برگزار کند.


ملی پوشان کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ با مراکش، اسپانیا و پرتغال در گروه دوم به رقابت می پردازد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس