کد خبر 856754
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
قاتل

دخالت‌های مرد جوان در زندگی برادرش و اصرارهای او برای طلاق دادن همسرش، از وی قاتل ساخت.

به گزارش مشرق، حسین 42ساله 13 شهریور 92 وقتی که 37ساله بود در درگیری با برادر بزرگش به نام ابراهیم وی را کشت و با درخواست برادرزاده‌هایش به قصاص محکوم شد. این مرد پس از پنج سال توانست رضایت مادر و برادرزاده‌هایش را جلب کند و به زندگی برگردد.

وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان‌زاده و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد و گفت: همسر برادرم زن خوبی نبود. برادرم به اصرار من و خانواده ام از او جدا شد؛ ولی پس از شش ماه می‌خواست دوباره زندگی مشترک را با همسرش آغاز کند. به همین خاطر من با او درگیر شدم. برادر معتادم به رویم چاقو کشید و من چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: من اشتباه کردم که در زندگی برادرم دخالت کردم. در مدت پنج سالی که در زندان هستم بارها خودم را سرزنش کرده‌ام. در این مدت در زندان درسم را ادامه دادم و در حرفه‌های مختلف آموزش دیدم .من قصد دارم بعد از آزادی از زندان درسم را تا مقطعی که امکان داشته باشد ادامه دهم و کار کنم‌. می‌خواهم زندگی خوبی برای برادرزاده‌هایم فراهم کنم تا کمبود پدرشان را کمتر احساس کنند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا با توجه به رضایت اولیای دم و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی برای حسین حکم صادر کند.

وی طبق قانون به سه تا 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس