کد خبر 856695
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
امیر قلعه‌نویی

سرمربی فصل گذشته ذوب آهن اصفهان در آستانه عقد قرارداد با سپاهان اصفهان است.

به گزارش مشرق، نماینده امیر قلعه نویی در جلسه هفته گذشته هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان شرکت کرد تا در خصوص برنامه‌هایی که برای ارتقای جایگاه این تیم در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در نظر گرفته است صحبت کند.

با این حال سرمربی ذوب آهن پیشنهاد رسمی از باشگاه سپاهان دریافت کرده است تا به این تیم بپیوندد. مذاکرات مسئولان باشگاه سپاهان با قلعه نویی کاملا مثبت بوده است و تمام درخواست های موفقترین مربی تاریخ ادوار لیگ برتر، مورد تایید قرار گرفته است تا دیگر بهانه ای باقی نماند.

از طرفی امیر قلعه نویی به مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرده است تا پاسخ نهایی باشگاه ذوب آهن اقدامی نخواهد کرد. باتوجه به درخواست مالی بالای قلعه نویی از ذوب آهن برای بستن یک تیم قدرتمند، بعید است این باشگاه بتواند با درخواست وی موافقت کند.

با این حال مدیرعامل باشگاه ذوب اهن از سوی هیات مدیره این باشگاه مامور شده تا سرمربی ذوبی ها را مجاب به ماندن کند که قرار است بحث نهایی در این خصوص تا ظهر فردا انجام شود.

همچنین مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان برای اینکه از زیر بار فشار هواداران خارج شود به قلعه نویی اعلام کرده است این باشگاه می خواهد هرچه زودتر تکلیف سرمربی  فصل آینده را روشن کند. از این رو باید هرچه زودتر موضع خود را با سپاهان روشن کرده تا آنها موضوع را رسانه ای کنند.

از این رو هیچ بعید نیست پس از خروج قلعه نویی از جلسه با آذری و تا عصر فردا شاهد اعلام خبر حضور قطعی اش به عنوان سرمربی روی نیمکت سپاهان باشیم. مگر اینکه سعید آذری نیز بی هیچ چون و چرایی درخواست های قلعه نویی را قبول کند تا بار دیگر روی نیمکت ذوبی ها بنشیند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس