کد خبر 856637
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
آتیلا حجازی

مربی و بازیکن پیشین استقلال گفت: برای من جای تعجب دارد که برخی‌ها در فوتبال ایران چطور و بر اساس چه مسائلی مربیگری می‌کنند.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی درباره عدم دعوت باشگاه استقلال از خانواده مرحوم ناصر حجازی برای حضور در جشن قهرمانی جام حذفی اظهار داشت: نه من و نه خانواده‌ام در جریان نبودیم و چیز مهمی هم نیست. چه چیزی می‌توانم بگویم؟ این مسائل نشان می‌دهد که باشگاه برنامه‌ریزی درستی ندارد. توقع زیاد خاصی نداریم که ناراحت شویم. قلبا استقلالی هستیم و کاری به این مسائل نداریم. حتما آقایان سرشان شلوغ بوده و حواس‌شان نبوده است.

وی در مورد صعود استقلال به جمع 8 تیم برتر آسیا تصریح کرد: با توجه به نبود امید ابراهیمی خیلی به پیروزی استقلال امیدوار نبودم. ابراهیمی مهره تأثیرگذاری است. ذوب‌آهن هم تیم سخت‌کوشی است و فکر نمی‌کنم تیمی در نیم فصل دوم به این تیم سه گل زده باشد. تیام در روز خوبش به سر می‌برد و گل دوم او استثنایی بود. وقتی ذوب‌آهن گل زد، احساس خطر کردم، چون استقلال عقب کشیده بود، اما خوشبختانه اتفاقی نیفتاد و استقلال راهی مرحله بعد شد. کار استقلال برای ادامه کار سخت است و امیدوارم از تیم حمایت شود و نتایج خوبی کسب کند.

مربی و بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی که گفته بود استقلال بحرینی بازی کرد، گفت: مربی‌ای که شکست خورده، طبیعی است از این حرف‌ها بزند. استقلال در هر دو بازی سرتر از ذوب آهن بازی کرد، به خصوص بازی رفت و تنها به خاطر پنالتی نتیجه را واگذار کرد.

حجازی در پاسخ به این سؤال که برای مربیگری پیشنهادی دارد یا نه، خاطرنشان کرد: چه پیشنهادی؟ حتما کارمان را بلد نیستیم که به ما پیشنهادی نمی‌دهند. واقعیت امر این است که در فوتبال ایران باید ارتباط داشته باشید. اگر ارتباط نباشد، نمی‌توانید کار کنید. باید کسی آشنای شما باشد تا مربیگری کنید. چند مربی در ایران شایسته بوده و موفق عمل می‌کنند اما سایر مربیانی که کار می‌کنند، حضورشان برای من تعجب‌آور است که با چه معیاری انتخاب می‌شوند. در لیگ دسته اول کسانی را می‌بینم که نمی‌دانم چطور انتخاب شده‌اند و جای سؤال است چه مسائلی وجود دارد که اینها مربیگری می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس