کد خبر 856582
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
سرلشکر جعفری نمایه

سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه معاونین هماهنگ‌کننده، اجرایی و طرح و برنامه، بودجه و مالی سپاه پاسداران به‌منظور سرکشی و بررسی فعالیت‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در این مرکز حضور یافت.

فرمانده کل سپاه پاسداران و هیئت همراه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این مجموعه، از آثار جدید مرکز در حوزه‌های روزشمار، کتب نبردی، اطلس‌ها، تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس، کتب اسنادی، فصلنامه نگین، کتب اجتماعی - فرهنگی و آثار موضوعی دفاع مقدس بازدید کرد.



در ادامه سردار جعفری در نشستی، سند راهبردی، برنامه پنج‌‏ساله و روند پیشرفت فعالیت‏‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را از نزدیک مورد بحث و بررسی قرارداد.

در این جلسه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سرعت بخشیدن به تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان جنگ بر پایه اسناد موجود مرکز با رویکرد ایجاد زمینه برای توسعه ادبیات پایداری و معارفی دفاع مقدس به‌منظور استفاده عموم و اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.

همچنین سردار جعفری تسریع در احیای منابع و اسناد منحصربه‌فرد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و فراهم کردن زمینه برای بهره‌برداری مناسب از این اسناد توسط پژوهشگران، هنرمندان و نویسندگان کشور را خواستار شد.

افزایش روزافزون کیفیت آثار تولیدی مرکز همزمان با توسعه کمی محصولات و توجه به ابعاد اجتماعی، معارفی و معنوی دفاع مقدس با تنوع‌بخشی به محصولات تولیدی و برقراری و تعامل مرکز با نویسندگان و پژوهشگران فعال و مطرح کشور در حوزه دفاع مقدس و استفاده بیش‌ازپیش از ظرفیت‌های آن‌ها برای تولید آثار فاخر در ابعاد مختلف دفاع مقدس از دیگر نکاتی بود که در این جلسه بر آن‌ها تأکید شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس