کد خبر 856244
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
تظاهرات بزرگ بازگشت فلسطینیان در نوار مرزی باریکه غزه در قاب تصویر

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که جنبش حماس ضربه سهمگینی به روابط عمومی این رژیم زد.

به گزارش مشرق، ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضربه سختی به روابط عمومی ما زد. این اعتراف پس از آن صورت می گیرد که ارتش صهیونیستی تعداد زیادی از فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات های حق بازگشت اخیر در مرزهای غزه را مجروح کرد و بر اساس آمارهای اعلام شده، ۶۲ فلسطینی شهید و بیش از ۳ هزار نفر نیز زخمی شده اند.

جاناتان کونریکوس با بیان این مطلب افزود: رسانه های بین المللی صحنه های مربوط به کشتار تظاهرات کنندگان در مرزهای غزه را ثبت و ضبط کرده اند و این نشان دهنده شکست ارتش صهیونیستی در تحقق هدف خود مبنی بر ممانعت از انعکاس صحنه های مربوط به هدف قرار دادن تعداد زیادی از فلسطینیان در رسانه ها است.

وی مدعی شد که ارتش اسرائیل سعی در حمایت از شهرک های صهیونیست نشین مجاور  نوارغزه را داشت، اما «نتوانستیم پیام مبنی بر عدم کشتار غیرنظامیان را به جهان مخابره کنیم و از همین رو، باید بگوییم که طرف فلسطینی در جنگ رسانه ای ضربه سنگینی به ما وارد کرد»

ارتش صهیونیستی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری دست به کشتار گسترده تظاهرات کنندگان فلسطینی در مرزهای غزه زد که منجر به شهادت دست کم ۶۲ فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۳۰۰۰ نفر دیگر شد.

تظاهرات کنندگان فلسطینی سعی داشتند در تظاهرات مسالمت آمیز خود به مناسبت سالروز فاجعه اشغال فلسطین، اعتراض خود را به انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی نشان داده و ۷۰ امین سالروز فاجعه اشغال فلسطین را گرامی بدارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس