کد خبر 856072
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن اینکه نفرات بیشتری از تیمش را مدعی حضور در تیم ملی می‌داند، اعلام کرد با توجه به شرایط در قبال دعوت تنها 4 بازیکن به اردو سکوت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس انتظار داشت در پایان فصلی که با موفقیت‌های بزرگی همچون قهرمانی در سوپرکاپ، قهرمانی در لیگ برتر و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا برای آنها همراه بود، نفرات بیشتری را در اردوی تیم ملی به خود اختصاص دهد. با این حال تنها علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری و وحید امیری چهار سهمیه این تیم در فهرست 35 نفره کی‌روش بودند.


اکنون و در پایان فصل حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رادیو در خصوص این لیست گفته: من با خود علی علیپور در این باره صحبت کرده‌ام و به او دلداری دادم. بالاخره ما به خاطر منافع تیم‌ ‌ملی در این برهه از زمان سکوت کردیم و چیزی نگفتیم، ضمن این که باید بپذیریم به خاطر اعلام شدن این فهرست تیم‌ ‌ملی، تیم ما واقعا به هم ریخت. کاش این فهرست پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام می‌شد. در این باره حتی من صحبتی را با آقای تاج انجام دادم که قرار است به ما جواب دهند. بالاخره تیمی که دو بار قهرمان شده و قهرمان سوپر جام ایران شده است و نتایج خیلی خوبی گرفته است این اتفاق برایش دور از انتظار بود.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه اختلاف نظر برانکو و کی روش در اعلام تنها 4 بازیکن برای حضور در تیم ملی موثر بود گفت: قاعدتا نباید این طور باشد و باید به فکر منافع ملی باشیم و ان‌شاء‌الله آن‌ها هم ملی فکر کرده‌اند اما در دعوت از بازیکنان عدالت رعایت نشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    0 0
    با این وضع مصدومیت انتظار داری بازیکن غیرآماده ببریم جام جهانی، بعد دست از پا درازتر برگردیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس