فیلم/ حضور صالحی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: امیدواریم اروپایی‌ها خروج آمریکا از برجام را جبران کنند در غیر این صورت به شرایطی به مراتب بالاتر از سطح پیش از برجام باز می‌گردیم.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به جلسه مشترک با کمیسیون امنیت ملی مجلس که عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: جزئیات امکاناتی که سازمان انرژی اتمی در اختیار داشته و آمادگی دارد همانطور که مسئولان ارشد نظام تصمیم بگیرند اقدام شود، به صورت کامل و تبیین شده برای کمیسیون امنیت ملی تشریح شد.

فیلم/ حضور صالحی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

وی افزود: این آمادگی واقعی و حقیقی خواهد بود که البته امیدواریم هیچگاه به این وضعیت نرسیم و امیدواریم مسائل به گونه‌ای پیش برود که شرایط برگشت‌پذیری در امر فنی ضرورتی نداشته باشد، اما آمادگی آن را داریم.

صالحی در ادامه با بیان اینکه مذاکرات را بر اساس اعتماد پیش نمی‌بریم و اینگونه نیست که با خوش‌بینی مذاکره کنیم، تصریح کرد: اساس بر بی‌اعتمادی خواهد بود، چنانچه مقام معظم رهبری تأکید داشتند تضمین‌های لازم گرفته شود از این رو توانمندی برای برگشت‌پذیری وجود دارد که البته نه به حالت پیش از برجام بلکه به شرایطی خیلی بالاتر از پیش از برجام خواهد بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در پایان با بیان اینکه امیدواریم اروپایی‌ها خروج آمریکا از برجام را جبران کرده و به تعهدات خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: اگر تضمین‌ها داده شود و این اتفاق بیفتد ضرورتی بر برگشت‌پذیری نداریم در غیر این صورت این آمادگی را داریم که به شرایطی به مراتب بالاتر از پیش از برجام بازگردیم.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    22 0
    برجام هم بر بی اعتمادی تصویب شده ،پس چی شد؟ دوباره مذاکره و دوباره از اول، بجای آنکه امتیاز دیگری بدهید نگاهتان به تولید و اقتصاد مقاومتی باشد .این جواب خواهد داد وقتی اقتصاد قوی شد کسی جلو دار ایران نمی شه.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    22 0
    واقعا ک . چیزی ک ما حس میکنیم اینه ک بازم امتیاز میدین تا اروپا بمونه ک اخر سر هم خارج خواهد شد . اونها دارن فرایند بلعیدن خاورمیانه رو تکمیل میکنند . اول اینقدر تضعیفمون میکنن تا راضی بشیم تسلیم بشیم اگرم نشدیم بهمون حمله میکنن ب همین خاطر میخوان ک موشکامون و متحدین منطقه ایمون رو الان ازمون بگیرن ب قیمت موندن در برجام.
    • جانباز IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
      6 0
      جالبه اروپایها به صراحت گفتن 2025 باپایان تعلیق های برجامی خارج میشن!!..تمام مسئولین کشور خودشون رو زدن به خواب.....هیچ احمقی در این شرایط در ایران سرمایه گزاری نمی کنه
  • سید IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    24 0
    شعار، شعار و باز هم شعار!! ملت هیچ، خودتان خسته نشده اید؟؟
  • هاتف IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    23 1
    ببینید:: باز هم به کفار امید دارند ؟ شرم.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    9 0
    هیچکس نمیخواد جلو اینا رو بگیره ؟؟ همه که میدونن اروپا میخواد حسابی ایرانو بدوشه آخرشم مثل آمریکا بزنه به چاک پس مذاکره چی چی ؟ تا کی میخوان هی بشینن نگاه کنن اینا هی بیت المال و عمر مردمو خرج کنن آخرش هیچ تازه زبونشونم هفتاد متر درازه .
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    3 0
    زریف و رفقا عجب عزتی آفریدند آفرین به زریف که بدو بدو داره میره فرجام برجامو از ته چاه دراره . به به باز امتیاز بدید تا بیشتر موجب لعن و نفرین نسل های آینده بشید. آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب
  • DE ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    0 0
    روسیه که گفت ما ازایران پشتبانی خواهیم کرد انهم با نفت در برابر گود انسانی
  • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    2 0
    شما فقط امادگی عقب نشینی در برابر غرب رو دارین. امادگی دیگری که تو این دولت از شما ندیدیم البته چرا امادگی خوب وعده دادن هم دارین!!!!
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    2 0
    یه کسی بود که توی مجلس شورای اسلامی قسم جلاله خورد درباره هسته ای.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس