نجفی استعفا

معلوم نیست که چرا اصلاح‌طلبان هیچ تصویری از عیادت و دیدار با نجفی در بیمارستان منتشر نمی‌کنند.

سرویس سیاست مشرق - حاشیه‌های شهردار مستعفی پایتخت تمامی ندارد، بعدازآنکه نجفی اعلام کرد به دلیل کسالت و بیماری نمی‌تواند در شهرداری بماند، اصلاح‌طلبان دیگر احزاب و جریان‌های سیاسی را مقصر خروج نجفی از شهرداری معرفی کردند و باز هم به دنبال سیاسی کردن استعفای نجفی رفتند؛ البته بعد از نمایش شورای شهر در رد و قبول استعفای نجفی، بعضی از اصلاح‌طلبان از نقطه سیاه در زندگی نجفی نام بردند که دلیل اصلی استعفا بوده است ولی بعد از تمام حواشی استعفای نجفی، خبری مبنی بر بستری شدن نجفی در بیمارستان منتشر شد.

امین عارف نیا معاون ارتباطات شهرداری تهران  با بیان اینکه عمل جراحی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران دو روز قبل با موفقیت انجام شد، اظهار کرد:

در حال حاضر نجفی برای طی دوره درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

وی با اشاره به اینکه نجفی طبق تشخیص و تجویز گروه پزشکی مورد عمل جراحی قرار گرفت، تصریح کرد: عمل او خاص است و فکر می‌کنم حداقل تا یک هفته در بیمارستان بستری باشد؛ داریوش قنبری مشاور نجفی در امور مجلس در دوره تصدی شهرداری او گفت: نجفی صبح امروز در بیمارستان ایرانمهر مورد عمل جراحی قرارگرفته و این عمل با موفقیت پایان‌یافته است.

اما تا به الآن هیچ تصویری از بستری شدن نجفی و همچنین عیادت اصلاح‌طلبان از وی، در رسانه‌های منتشر نشده است که همین سکوت خبری تحلیل‌ها متفاوتی را به همراه داشته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

۱- بعضی از شنیده‌ها حکایت از ادامه معالجه نجفی در خارج از کشور دارد و به همین دلیل هیچ‌کس به عیادت نجفی نرفته است.

۲- احتمال دارد نجفی به‌شدت از جلسه سعدآباد و تصمیم‌گیری دیگران مبنی بر استعفای زوری وی، عصبانی است و به همین دلیل به هیچ‌یک از اصلاح‌طلبان اجازه عیادت را نداده است.

۳- به نظر می‌رسد برخلاف اینکه نجفی از اصلاح‌طلبان عصبانی باشد، این اصلاح‌طلبان هستند که از کم‌کاری‌ها، بی‌تدبیری‌ها و نقاط سیاه نجفی در شهرداری تهران آزرده و عصبانی باشند، زیرا نجفی با استعفا از شهرداری، باعث شکست اصلاحات و شورای شهر در اولین انتخاب خودش شد.

۴- به نظر می‌رسد هم نجفی و هم اصلاح‌طلبان از یکدیگر آزرده شده‌اند و هیچ‌کدام چشم دیدن دیگری را ندارد و نجفی در سکوت خبری و بدون هیچ عیادتی، به ادامه درمانش می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    انشالله همشون به بیماری نجفی دچار شوند و کشور را ترک کنند الی برکت اله
  • ناشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    ودرآخر شماهم با تحلیلهاتون خوش باشین.....
  • سید IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    تاریخ مصرفش منقضی شده است! اصلاح طلبان تهوع آور سود محورند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس