کد خبر 855662
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
جبهه مردمی

دولت غاصب اسرائیلی هم نشان داد که بعد از هفتاد سال بر اساس همان سیاست قلدرمآبی و کشتار و وحشت می‌تواند حکومت غیرقانونی و وحشیانه خود را ادامه دهد.

به گزارش مشرق، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، طی بیانیه‌ای جشن روز نکبت صهیونیست‌ها و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

روز گذشته جشن نکبت‌بار رژیم اشغالگر قدس با حضور تأمل‌برانگیز افرادی از خانواده ترامپ برای هفتادمین سال اشغال فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به قدس برگزار گردید. شادی صهیونیست‌ها با بهای کشتار وحشیانه و تاریخی آنها و روان ساختن جوی خون‌ همراه بود، و سران عرب به ویژه عربستان چشم بر همه این جنایات بسته که هیچ بلکه قبلاً با نشست‌های دوستانه این برنامه‌های جنایت‌بار غیرانسانی را تدارک دیدند. رژیم اشغالگر قدس در حالی جشن پیروزی گرفت که حداقل 57 انسان را کشت و بیش از 2700 نفر را زخمی ساخت و این عمل غیرانسانی و این انسان‌کشی نژادپرستانه در قرن 21، جاهلیت مدرن را یادآوری می‌کند در حالی که سکوت مرگبار سران ملل مترقی و به ویژه سلمان کاملاً گویای مظلومیت ملت فلسطینی و حقانیت اوست. 

بیشتر بخوانید:

بیانیه اجلاس بین‌المجالس در تهران با موضوع فلسطین

واکنش وزارت خارجه به قتل‌عام مردم فلسطین

ملت فلسطین نشان داده که به صورتی گسترده و از جان گذشته بدون اتکاء به سران سازش‌کار و عرب فقط بر پایه مقاومت در مقابل ظلم و استکبار ایستاده است و مبارزه می‌کند و پیروزی خود را در این مسیر می‌تواند به دست آورد. دولت غاصب اسرائیلی هم نشان داد که بعد از هفتاد سال بر اساس همان سیاست قلدرمآبی و کشتار و وحشت می‌تواند حکومت غیرقانونی و وحشیانه خود را ادامه دهد. برای سرگرم‌سازی خود به پیروزی جشن خون راه می‌اندازد که این جشن و این شادمانی دیری نپاید.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این دو جنایت نکبت‌بار را در روز نکبت به شدت محکوم می‌کند. هم کشتار انسان‌هایی که حق خود را می‌خواسته‌اند و با گلوله پاسخ شنیده‌اند و هم انتقال سفارت آمریکا به قدس را که عملی خلاف قوانین بین‌المللی و حق حاکمیت مردم فلسطین است. علاوه بر آن همکاری و سکوت نکبت‌بار سران عرب، به خصوص آل‌سعود را نشانه‌ای بارز از نوکرمنشی و ذلت و خواری آنان دانسته و عاقبت خفت‌بار آنان را هشدار می‌دهد.

از مسئولین سیاست خارجی و دولت جمهوری اسلامی هم می‌خواهد همچنان بر مقابله با این حوادث ننگین و غیرقانونی و غیرانسانی و اعتراضات بین‌المللی خود پای بفشرند و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین که از راهبردهای انقلاب اسلامی ما است از هیچ تلاشی دریغ نورزند و همچنان سکوت خفت‌بار تعدادی از سران حکومت‌های اسلامی را محکوم نمایند و از ملت مبارز و بصیر ایران اسلامی می‌خواهد که صدای اعتراض‌ شجاعانه خود را هر چه رساتر به گوش جهانیان برساند و ملت مظلوم فلسطین را یاری نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    0 0
    باید بزنیم اسرائیل و نابود کنیم حساب کار دست جاسوسای وطنی هم بیاد دیگه باید چیکار کنه اسرائیل تا مسئولین بفهمن باید کاری کرد مگه برای قاتل حکم اعدام نمیزمنید اینم قاتل و متجاوز و خونخوار و بچه کش بزنید حکم اعدامشون و ما مردم اجراش میکنیم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود این یه قانونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس