کد خبر 855541
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
سید میثم سید صالحی مدیر پیام رسان سروش

سید میثم سید صالحی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به سخنان آذری جهرمی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پس‌از این‌که دوسه‌روز پیام‌رسان سروش قطع بود،  برنامه پیک بامدادی رادیو ایران روز شنبه 22 اردیبهشت ماه  با مدیر این پیام رسان به گفتگو پرداخت.  طبق گفته سید میثم سید صالحی، بخشی از این مشکل، فنی و بخشی دیگر به دلیل کم لطفی اپراتورهای همراه یا اختصاص نیافتن زیرساخت‌های مهم از سوی مسئولان بوده است. اما وزیر ارتباطات در گفتگو با پیک بامدادی رادیو ایران گفت که همکاری‌های لازم با پیام‌رسان سروش و دیگر پیام‌رسان‌های داخلی انجام شده است.

پس از سخنان  آذری جهرمی، سید میثم سیدصالحی مدیر سروش با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نوشت: "مشکل فعلی پهنای باند نیست. اختصاص فضا در LCT و مرکز امام، اختصاص نود CDN در اپراتورها، حذف ترجیح ترافیک بین‌الملل، سرویس رایانش و ذخیره ابری و نیز اختصاص کانال مستقیم پیامک، موارد زیرساختی حیاتی است که در اختیار سروش نیست."

وزیر ارتباطات هم روز گذشته در پاسخ به او گفت: "تنها یک ‎پیام‌رسان در کشور نداریم و پنج پیام‌رسان بومی در حال فعالیت‌اند که یکی از آن‌ها مرتبا به جای اینکه مساله را در جلسات فنی حل کند، بحث را به عملیات روانی می کشاند که به نظر می‌رسد این نه به سود آنها و نه به سود کشور است."

حالا سید میثم سید صالحی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نوشته است:

"کل سابقه ما فنی است و نسبت به واژه عملیات روانی کاملا بیگانه‌ایم. بحث ما در مورد ارتباط، رک در LCT، فضای CDN، بلاک آی‌پی و ترافیک و... است. از حمایت‌های وزیر محترم سپاسگزاریم اما اتفاق عملی در زیرمجموعه ایشان نیفتاده است. انتظار ما چیزی فراتر از مصوبات شورای عالی فضای مجازی نیست."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سیدحامد ES ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    56 67
    آقای سید میثم صالحی خب انتظار زیادی داری که همین مصوبات شورا هم اجرا بشه....توقعتو کم کن برادر... این دولت اگه قدمی برای صنعت و تولید داخلی برداشت باید تعجب کرد. عملیات روانی نکن دیگه بذار فقط دولتیا عملیات روانی کنن اینا باختن بدم باختن دارن به قهقرا میرن فقط بذارید بررررررررررن.....
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    47 40
    همه مردم می دانند که دولت نمک خورده تلگرام است و کینه عجیبی از سروش و بلکه همه پیام رسانهای داخلی دارد. اصلا دولت روحانی به طرز حیرت آوری حامی واردات است و هر نوع تولید ایرانی حتی آشپزی بر قطارها را هم بر نمی تابد و به خارجی ها می سپارد. این سطح از اجنبی پرستی حتی در دوره ناصرالدینشاه هم وجود نداشته است.
  • رضا اميري سيبني IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    24 4
    ما در شادآباد تهران زير يك سقفي چارتا جوان را با دو دستگاه تراش مشغول كرده بوديم. كار ما خوابيد. واگذراتان مي كنيم به خدا
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    19 24
    همه کاری خواهند کرد تا سروش و آی گپ و بقیه را زمین بزنند ولی کور خوانده اند مردم نمی گذارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس