کد خبر 855501
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
افزایش حقوق ها ربیعی

وزیر کار از توزیع نخستین مرحله توزیع سبد غذایی سال ۹۷ در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش مشرق، علی ربیعی از توزیع سبد غذایی خبر داد و افزود: در چهار چوب سیاست‌های رفاهی دولت در بسته حمایت غذایی، توزیع اولین مرحله از سبد غذایی را در سال 97 آغاز کردیم که سیزدهمین مرحله توزیع سبد غذایی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جلسه ستاد تنظیم بازار

وی ادامه داد: توزیع مواد غذایی در ادامه سال‌های قبل است و ارزش غذایی ارزش ریالی این سبد 130 هزار تومان برای خانواده‌های کامل است که شامل گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، برنج، حبوبات و ماکارونی، لبنیات، روغن مایع و غیره می‌شود.

وزیر کار تاکید کرد: افراد می‌توانند به انتخاب خود از هر میزان کالا به هر میزانی که بخواهند دریافت کنند. سعی کرده‌ایم در این مرحله از توزیع سبد کالا آرام‌آرام به سمت گروه‌هایی برویم که در نهادهای حمایتی ما نیستند.

به گفته وی در این مرحله زنان خانه‌دار دارای توصیه تغذیه و محدوده روستاهای دارای سوء تغذیه در اولویت قرار دارند و همچنین در مهدهای کودک نیز این سبد توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • معصومه تقی زاده از روستای محمدعامری IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    0 0
    عالی هست من یه زنی هستم سرپرت سه فرزند خدایش خیلی تحت فشار زندگی هستم خواهشمندم کمکم کنید یه دنیا ممنون میشم ازتون خواهش میکنم یا علی(ع)
  • معصومه تقی زاده IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    0 0
    نظرم دراین مورد عالی هست ولی خدایش دست بالم خیلی تنگ هست یه پس معلول خیلی شدید و صدرصد هست خواهش میکنم کمکم کنید به والا قسم نون شب ندارم به اون خدای که می پرستید دلم پر حرف هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس