کد خبر 855099
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
زلاتان

زلاتان ایبراهیموویچ که از تیم ملی سوئد بازنشسته شده تلاش می‎کند تا در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد، اما مربی تیم توجهی به تلاش او ندارد.

به گزارش مشرق، مهاجم اسبق تیم‌های فوتبال بارسلونا، یوونتوس، میلان، اینتر، منچستریونایتد و حال حاضر لوس آنجلس گلکسی در رقابت‎های پیش رو جام جهانی حضور خواهد داشت، اما نه در تیم ملی سوئد.

او البته در هفته‎های اخیر چندین پست در شبکه‎های اجتماعی منتشر کرده که نشان می‌دهد بی‎میل به بازگشت به تیم ملی فوتبال کشورش و بازی در جام جهانی نیست اما تغییری حاصل نشد و حالا از او در جام جهانی تنها عکسی روی کارت‎های پرداخت الکترونیک سوئدی‌ها باقی مانده است.

او در تبلیغات کارت اعتباری‎ای که منحصرا پرداخت الکترونیک برای بلیت بازی‎ها را در اختیار دارد شرکت کرده است. زلاتان پیش از این از تیم ملی کنار رفته و خودش را بازنشسته کرده است، شاید زمانی که این تصمیم را گرفته فکرش را نمی‏‌کرده تیمش به جام جهانی دیگری در زمان بازی کردن او راه پیدا کند و به همین دلیل حالا بی میل به بازی کردن در روسیه نیست، اما شرایط برایش فراهم نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    0 0
    اگه واقعا عاشق تیم ملی کشورش بود خودشو بازنشسته نمیکرد الانکه همه چیز جور شد یهو سر و کلش پیدا شده به نظرم بهترین بازیکن جهان هم باشه نباید بازیش بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس