کد خبر 855072
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
فلاحت زاده

پیشکسوت استقلال گفت:‌ پیروزی و صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در بازی با ذوب‌آهن به نفع فوتبال ایران است.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت‌زاده در مورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در بازی رفت با وجود آنکه بهتر بازی کرد اما نتیجه را از دست داد. تیم امیر قلعه‌نویی هم با ترفندهای همیشگی‌اش مثل پرتاب بلند اوت و ضربات کاشته به هدفش رسید و استقلال را شکست داد.

وی افزود: اگر امید ابراهیمی و تیام به بازی برگشت برسند فکر می‌کنم استقلال شانس زیادی برای پیروز شدن داشته باشد. قطعاً هواداران خوب استقلال هم ورزشگاه را پر خواهند کرد. البته بدون اینکه ترقه‌ای به میدان پرتاب شود. با توجه به شرایطی که استقلال دارد به نظر من پیروزی استقلال و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی به نفع فوتبال ایران است. اگر استقلال و پرسپولیس بتوانند در مرحله یک چهارم حضور داشته باشند شانس موفقیت‌شان نسبت به تیم‌های دیگر بیشتر است و این به سود فوتبال ایران خواهد بود.

فلاحت‌زاده با اشاره به شرایط فنی ذوب‌آهن گفت: این مسابقه بازی مرگ و زندگی است و بازیکنان استقلال هرچه در توان دارند باید به کار بگیرند. ما در لیگ همراه با گسترش فولاد مقابل ذوب‌آهن بازی کردیم در آن مسابقه هم در دقیقه ۹۳ روی یک ضربه کرنر گل خوردیم و ۳ امتیاز را از دست دادیم. به نظر من ذوب‌آهن فوتبال خلاقی بازی نمی‌کند آنها بیشتر به دنبال ضربات کاشته و شروع مجدد و پرتاب اوت هستند. بیشتر بازیکنان ذوب‌آهن بین یک متر و ۹۰ تا دو متر قد دارند به طوری که فیروز کریمی در بازی با ذوب‌آهن به شوخی به امیر قلعه‌نویی گفت انگار تیم بسکتبال و والیبال درست کرده‌اید همه بازیکنانت بلندقامت هستند.

وی تأکید کرد: استقلال با کارهای گروهی بسیار خوب عمل می‌کند و استقلال بعد از رفتن منصوریان و آمدن شفر فوتبال جذابی را ارائه می‌دهد و در صورتی که تیام در بازی فردا حضور داشته باشد استقلال برنده خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    20 8
    ذوب آهن اصفهان سوراخه نصف جهان
    • امین FR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
      6 9
      خطاب به 12:19، انگار این سوراخ نصف جهان کابوس وحشتناکی براتون شده و حسابی بهمتون ریخته، فعلاً که این سوراخ نصف جهان در لیگ برتر دوم شد و تیم محبوب شما ، اس تق لال سوم، در ضمن تخصص اصلی سوراخ نصف جهان اینه که به راحتی تیم های مدعی را در خودش حل می کنه، پس شعار سوراخ نصف جهان به نوعی تعریف از ذوب آهنه( خدایا هیچ وقت طرفداران آی کیو سرخابی را شفا نده، تا ما کمی بهشون بخندیم)
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    12 6
    تیم ذوب آهن تماشاگر نداره تو بازی های خونگی دویست سیصد نفر آدم از شهر بزرگ و پر جمعیت اصفهان میان بازی ببینند ، برا چی باید بره بالا ؟
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
      12 5
      هر تیمی بهتره بازی کنه باید بره بالا. این هم توهمات طرفداران تیم های پایتخت است
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    0 0
    لنگ و کیسه در حمام آزادی غرق میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس