کد خبر 855055
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
دوتابعیتی

مدیر یکی از ادارات کل ارشاد دوتابعیتی محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، «ب.م» که پیش‌تر مدیر یکی از ادارات کل استانی جنوبی بوده است، در سال ۹۳ به همراه همسرش تابعیت کانادا را به دست می‌آورد. وی در سال ۹۳ با برپایی مراسمی مبتذل به نام «گذر هنر» در استان مربوط موجب اعتراض تعدادی از علمای استان شده بود. این مدیر دوتابعیتی به همراه جمعی از دوستانش که از اهالی فتنه ۸۸ هستند، تشکلی خصوصی اما با نامی مذهبی به راه انداخته و از بودجه‌های کلان دولتی بهره می‌برد.


در یکی از برنامه‌های ادبی این تشکل، جمعی از شاعران ضدانقلاب شرکت کردند.


وجود این مدیر دوتابعیتی در راس اداره کل ارشاد یکی از استان‌های مهم کشور، از یک سو نشان‌دهنده عدم صداقت دولت در اعلام «عدم وجود مدیر دوتابعیتی در بطن دولت»‌ و از سوی دیگر نفوذ دوتابعیتی‌ها در عرصه ‌ تصمیم‌گیری فرهنگی است.


گفتنی است طبق گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از مسئولان دوتابعیتی که دیروز منتشر شد، علی‌رغم ادعاهای مسئولان دولتی، ۲۱۰ مدیر دوتابعیتی در کشور وجود دارد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    21 0
    هر جا دوتابعیتی نیست عالیه مثل حوزه نظامی و هر جا هست مثل اقتصاد ، سیاست خارجی و ... افتضاح ، طبیعتا تابعیت دوم این ها دکوری نیست و کشور غربی که به این ها تابعیت داده قطعا سر مسائل عشقی نبوده !!! آنطرف غرب هم گزینه برخورد نظامی با ایران را دیگر در برنامه هایش ندارد پیدا کنید پرتغال فروش را !!!!
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    13 0
    ننویسید دوتابعیتی بنویسید سربازان خط مقدم دشمن در داخل کشور هدف .
  • سید IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    6 0
    استاندار... و معاونش یعنی آقایان ... هر دو دوتابعیتی بوده و اقامت کانادا را دارند و خانواده های شان هم اکنون مقیم آن کشورند و حتی در تعطیلات نوروز امسال ... به مدت دو هفته برای دیدار با خانواده اش به کانادا رفت! این موضوع را برای چندمین بار ارسال می کنم و متأسفانه مشرق آن را نشر نمی دهد!
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    3 4
    به نظر اینجانب مشکل مدیران دو تابیعیتی نیستند. بلکه مشکل مدیران این افراد می باشند که می خواهند از خدمات اینها بهره ببرند چرا که این را دوست می دارند و به شدت به آن عقیده دارند: I love you amarican
  • دامغانی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    4 0
    انروزی که ان مسئول خود باخته کفت که باید مدیر وارد کنیم همه شوخی فرض کردند.ولی حالا مقصود ان بیخرد مشخص شده.انشاالله با همت مردم همه انهارا به سرنوشت طاغوت دچار خواهیم کرد
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    6 0
    چرا مخفف؟ اگه راست میگید اسمش رو کامل بنویسید، اصلا باید تمام 210 تا با مشخصات کامل اعلام کنید
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    7 0
    اگه رسالت خبرنگاری دارید اسامی رو اعلام کنید. اینکار عین عدالت هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس