کد خبر 854706
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
تقابل هواداران فسلطین با صهیونیست‌ها

صدها هوادار فلسطینی حین برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی مقابل سفارت این رژیم در لندن با شماری از صهیونیست‌ها مواجه شدند.

به گزارش مشرق، صدها تن از هواداران فلسطین روز شنبه در لندن و مقابل سفارت رژیم صهیونیستی دراین شهر راهپیمایی اعتراضی برپا کردند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» این راهپیمایی همزمان با هفتادمین سالگرد «یوم النکبه» برگزار شد و هواداران فسلطینی درحالی‌که تابلوهایی با شعارهای «کشتار را متوقف کنید» و «در حمایت از غزه بپاخیزید» در دست داشتند، شعارهای ضد صهیونیستی چون «به اشغال غزه خاتمه دهید» سر دادند.

بیشتر بخوانید:

استقرار تک‌تیراندازان صهیونیست در مرز نوار غزه

این درحالی است که هواداران رژیم صهیونیستی در نزدیکی این محل نیز با در دست داشتن پرچم این رژیم با فلسطینی‌ها مواجه شدند.

اسپوتنیک خبری در زمینه زد و خورد بین موافقان و مخالفان در این راهپیمایی مخابره نکرده است.

همزمان با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اوضاع در سرزمین‌های اشغالی بحرانی شده به طوری‌که  روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» امروز اعلام کرد یازده گردان نیرو برای روز انتقال سفارت آمریکا (از تل‌آویو به قدس) به مرز غزه اعزام خواهند شد.

در همین راستا یک افسر رژیم صهیونیستی به روزنامه «هاآرتص» گفت، تظاهراتی که قرار است روزهای ۱۴ و ۱۵ می در مرز غزه برگزار شود،‌ مانند تظاهراتی که تاکنون برگزار شده نیست و انتظار می‌رود بسیار شدیدتر باشد و تعداد بسیاری بیشتری در آن شرکت کند.

افسر مذکور در ادامه گفت، بیم ربایش نظامیان، پرتاب بمب دستی و غیره در این روز می‌رود و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی در این تظاهرات شرکت کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرده این تظاهرات به قدس نیز کشیده شود. ۶ جمعه پیاپی است که در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی، راهپیمایی‌های بازگشت برگزار می‌شود و تا کنون نزدیک به ۵۰ فلسطینی در آن به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    1 2
    محبان مهدی او خواهد آمد . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس