کد خبر 854524
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
یاسین بونو

سایت فیفا در گزارشی به رقابت برای پوشیدن پیراهن شماره یک رقیب ایران در جام جهانی پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی مراکش اولین حریف ایران در جام جهانی روسیه است. سایت فیفا در گزارشی درباره شرایط دروازه‌بانی مراکشی‌ها برای جام جهانی نوشت: هر تیم خوبی نیاز به یک دروازه‌بان آماده دارد و این برای مراکشی‌ها ملموس‌تر از قبل هم هست چرا که در سال ۱۹۸۶ درخشش بادو زکی در تیم ملی مراکش زبان‌ زد شد و تیم ملی مراکش عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت. در آن سال زکی به عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا نیز انتخاب شد.

اکنون بعد از سال‌ها مراکش در پنجمین حضور در جام جهانی به دنبال جانشین خوبی برای بادو زکی است. منیر محمدی و یاسین بونو دو دروازه‌بان اصلی تیم ملی مراکش هستند و یکی از این دو دروازه‌بان باید مامور حراست از دروازه کشورش در جام جهانی باشد.

منیر محمدی

دروازه‌بان اول تیم ملی مراکش در تیم باشگاهی خود در نومانسیا چندان به بازی گرفته نشد و تنها در کوپا دل ری به بازی پرداخت و همین شاید شانس او را برای حضور در تیم ملی مراکش کاهش دهد.

یاسین بونو

در طرف مقابل یاسین بونو با شش کلین شیت خود در خیرنا توانسته است چشم‌ها را به خود خیره کند. نمایش خوب او در تیم باشگاهی خود ممکن است باعث شد تا هرو رنارد سرمربی مراکشی‌ها این دروازه‌بان را به عنوان دروازه بان شماره یک تیمش بازی دهد.  

تیم ملی مراکش در انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی داشت و در مرحله نهایی بدون گل خورده به این رقابت‌ها راه یافت و اکنون اولین حریف ایران در جام جهانی روسیه محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس