کد خبر 854276
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
ظریف

وزیر خارجه کشورمان برای دیدار با همتای روسی و صحبت درباره موضوعات منطقه‌ای روز دوشنبه به مسکو سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 14 می (24 اردیبهشت) برای دیدار با مقامات روسی، به مسکو سفر می‌کند.

به نوشته خبرگزاری «ریانووستی» به نقل از یک مقام وزارت خارجه روسیه، ظریف برای دیدار با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، به مسکو می‌رود.

بیشتر بخوانید

به احتمال زیاد موضوعات خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، تحولات منطقه‌ای و تبادل آتش بامداد پنجشنبه (20 اردیبهشت) بین رژیم صهیونیستی و سوریه، محور رایزنی‌های ظریف خواهد بود.

ترامپ شامگاه سه‌شنبه (18 اردیبهشت) طی سخنرانی در کاخ سفید با متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، مخفی کردن ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای و دخالت در امور کشورهای منطقه، خروج آمریکا را از برجام اعلام کرد.

وی همچنین تاکید کرد تحریم‌های پیشین هسته‌ای و تحریم‌های سخت‌تر جدیدتر در بازه 90 تا 180 روزه علیه ایران باز خواهند گشت. ترامپ همچنین از مقامات تهران دعوت کرد تا به مذاکرات جدید با آمریکا برگردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    11 5
    انقد دست دست کردید نه بار یل شمال به جنوب نه شرق به غرب متصل نکردید تو کشاورزی هم که هیچ کاری نکردید فقط کمی در بخش بنزین که اونم دولت قبل خدا حفظ کن کارهایی کرد مردم بیچاره کردید مردم عوام فرق خر با اسب تشخصی نمیدن
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    9 1
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس