استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در دیدار رفت با ذوب آهن بدشانسی آورد وگرنه بازی را برده بود و در تهران فقط به حفظ نتیجه فکر می کرد.

سرویس ورزش مشرق – دیدار رفت دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در خانه تیم امیر قلعه نویی با شکست تیم شفر همراه شد تا کار آبی ها تهرانی در دیدار برگشت به اما و اگر بیافتد.

سیاوش اکبرپور در گفت و گو با مشرق، درباره بازی برگشت دو تیم و اتفاقاتی که در دیدار رفت رخ داد حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ را در ادامه از نظر می گذرانید:

* نتیجه بازی رفت در اصفهان عادلانه بود؟

- جدا از بحث تعصب به رنگ آبی و استقلال نه! استقلال بیشتر از میزبانش صاحب توپ و موقعیت بود و فقط در زدن ضربات آخر اشتباه می کرد. دقت لازم را نداشت و کاملا مشخص بود این تیم بدون تیام زهر لازم برای گلزنی را ندارد.

* چرا دو تیم پاس های اشتباه زیادی داشتند؟

- فکر کنم این درباره ذوب آهن بیشتر صدق می کرد. آنها تمرکز لازم را نداشتند. البته استقلالی ها هم بیشتر در نیمه اول پاس های اشتباه به هم می دادند که این را باید پای استرس و حساسیتی دانست که هر دو تیم برای رسیدن به برد داشتند.

* مدافعان استقلال را چطور دیدید؟

- آنها عالی کردند. همه می دانیم که تیم ذوب آهن بعد از پرسپولیس و استقلال سومین خط حمله لیگ برتر را دارد و تبریزی، کی روش و حسینی خیلی دوست داشتند که گل بزنند ولی خط هافبک و مدافعان استقلال به خوبی راه را برای آنها بسته بودند. با این همه فقط یک اشتباه باعث شد تا استقلال شکست بخورد.

* برای بازی برگشت چه پیش بینی دارید؟

- قطعا استقلال کار سختی دارد. امیر قلعه نویی استاد تساوی گرفتن است و اگر بخواهد در تهران یک نتیجه مساوی بگیرد این کار را می کند.

* با این وصف استقلال را حذف شده بدانیم؟

- نه! به هیچ وجه. اتفاقا آنچه از تیم استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان دیده ایم و با شناختی که از شفر داریم این تیم می تواند هر نتیجه ای را تغییر بدهد. البته استقلال با از دست دادن داریوش شجاعیان و وضعیت نامشخص امید ابراهیمی و مامه تیام کار دشواری خواهد داشت.

* حضور هواداران استقلال چه تأثیری روی بازی این تیم خواهد داشت؟

- اگر واقع بین باشیم ذوب آهن تیمی نیست که با دیدن تماشاگر نتواند بازی اش را ارائه دهد. البته قطعا حضور طرفداران استقلال در استادیوم روی بازی مهمان این تیم تأثیر می گذارد ولی این به شرطی است که استقلال بتواند گل بزند. امیدوارم تیام به بازی برسد و بازی کند. اگر او نباشد کار برای استقلال خیلی سخت خواهد شد.

* چه بازیکنانی می توانند جای امید ابراهیمی را پر کنند؟

- چشمی می تواند یک خط جلو بیاید و منتظری جایش در دفاع میانی را بگیرد. ووریا و سهرابیان در چپ و راست بازی کنند و نورافکن یک خط جلوتر و آزادتر بازی کند. قطعا وینفرد شفر برای بازگشت برنامه دارد. آلمانی است و آلمان ها استاد برگشتن به بازی هستند.

* اگر ذوب آهن بازی را ببندد چطور؟

- این قطعا تفکر اصلی تیم ذوب آهن است ولی آنها روی ضدحملات هم برنامه دارند. ارسال های بلند از پشت به جلو که ممکن است کار دست استقلال بدهد. خلاصه که استقلال با عبور از این دیدار تا فینال می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    91 12
    ادمین مشرق چه حالی کرده اسم تیمشونو قرمز کرده. تو سایت مشرق علیه نظام کامنت بنویسی شاید منتشر کنه ولی علیه لنگ بنویسی به کل حذف میشه جوری که تو غیر قابل انتشارها هم آمارش نمیاد.
  • سعید IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    10 1
    استقلال تا همین جا هم کار بزرگی کرد حضور در بین 8تیم برتر غرب آسیا کار کوچکی نیست...کاری که سال گذشته پرسپولیس کرد و از یک هشتم و یک چهارم تا نیمه نهایی و ماقبل فینال رفت بیشتر یک اتفاق بود.....تا همینجا فشار بیش از حد دو بازیکن کلیدی استقلال رو با پاره کردن رباط صلیبی نابود کرد که در تیم ملی هم بودن بسیار بعیده دیگه شجاعیان با رباط پاره کردن اون شجاعیان گذشته بشه...نباید به خاطر حسادت به تیم رقیب بازیکنان رو به قول وریا غفوری مثل یک برده نابود کرد این بازیکنان آینده دارن تیم ملی جام جهانی جام ملت ها سالهای بعد خودشون فرسودگی امسال و این همه مصدوم باعث میشه ما یک نسل رو از دست بدیم...
  • دوستاره حلبی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    6 17
    شتر در خواب بیند پنبه دانه .....
  • maral IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    3 15
    نماینده کره وژاپن در فینال آسیا همیشه حضور خواهند داشت. پیشگو نباشید.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    7 16
    آبی زیرشلواری....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس