کد خبر 853601
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
مورینیو

اتهام سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد در خصوص فرار از پرداخت مالیات اثبات و او ملزم به پرداخت مالیات‌های معوقه‌اش شد.

به گزارش مشرق، حکم پرونده تخلف مالیاتی ژوزه مورینیو در سه فصل مربیگری‌اش در رئال مادرید صادر شد.

طبق اعلام نشریه موندوی اسپانیا، مورینیو با پذیرش تخلف خود در خصوص نپرداختن بخشی از مالیات درآمدهایش در مادرید، قبول کرده است که مبلغ 800 هزار یورو به‌عنوان غرامت به اداره مالیات اسپانیا بپردازد تا از مجازات حبس خلاص شود. البته این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی اداره مالیات اسپانیا اعلام نشده است.

قاضی دادگاه شماره چهار منطقه آلارکن مادرید، به‌عنوان مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالیاتی مورینیو با بررسی مدارک ارسال شده از سوی اداره مالیات اسپانیا، اتهام آقای خاص در خصوص عدم اعلام درآمد 3.3 میلیون یورویی‌اش از محل فعالیت‌های تبلیغاتی در سه فصل مربیگری‌اش در رئال مادرید (2010 تا 2013) را تأیید کرده است.

طبق مدارک ارائه شده به دادگاه، مورینیو در سال‌های 2011 و 2012 دو فقره تخلف مالیاتی (عدم اعلام درآمد یک میلیون و 611 هزار و 537 یورویی در سال 2011 و درآمد یک میلیون 693 هزار و 133 یورویی در سال 2012) داشته است. در واقع او با انتقال درآمدهای حاصل از فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش به یک حساب بانکی در جزایر ویرجین سعی در پنهان کردن این بخش از درآمدهای خود داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس