سید احمد خاتمی

خاتمی گفت:‌بخش بین الملل نمایشگاه کتاب از جمله پل های ارتباطی ما با دنیاست و ما باید در این پل های ارتباطی دقت کنیم تا کتاب هایی که واقعا گویای فرهنگ نظام اسلامی است، عرضه کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در بازدید از نمایشگاه کتاب درباره بخش بین الملل اظهار داشت: بخش بین الملل نمایشگاه کتاب از جمله پل های ارتباطی ما با دنیاست و ما باید در این پل های ارتباطی دقت کنیم.

سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مسئولان آمریکایی موضع گیری های فراوانی درباره برجام انجام می دهند و سخنان متناقضی می گویند، گفت: قصد دارم این هفته در خطبه های نماز جمعه درباره این موضوع و پیام رسان های داخلی صحبت کنم.

به گفته وی به نظر می رسد بخش بین الملل نمایشگاه کتاب از جمله پل های ارتباطی ما با دنیاست و ما باید در این پل های ارتباطی دقت کنیم تا کتاب هایی که واقعا گویای فرهنگ نظام اسلامی است، عرضه کنیم تا از این طریق این پل برقرار شود و فرهنگ ما منتقل شود.

به گفته آیت الله خاتمی ما معتقدیم فرهنگ ما جذاب است که اگر درست معرفی شود جاذبه خودش را دارد.

وی با بیان اینکه در شعاع کانون های مساجد جوانان فعال هستند ابراز داشت:باید با در اختیار داشتن کتاب های خوب و مفید در دسترس آنها چه به صورت رایگان باشد و چه ارزان از کتابخوانی جمایت کرد چراکه می تواند تاثیر خوبی در کتابخوانی داشته باشد.

وی در پایان پیرامون موضع گیری های دولت در بحث پیام رسان های داخلی سخن در این راستا را به نماز جمعه هفته جاری موکول کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    0 0
    اها اون خاتمی
    • 22:9 IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      0 0
      فکر کنم نویسنده هم دقیقآ بخاطر همین تشابه این تیتر رو انتخاب کرده
  • رحمان IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    0 0
    این غیر فحاشی و عربده کشی کتاب هم میخونده ها
  • فواد IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    0 0
    دمش گرم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس