کد خبر 853029
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
قلعه نویی

امیر قلعه نویی با ذوب آهن در آستانه یک دیدار حساس آسیایی قرار دارد و بعد از این دیدار سرمربی ذوب آهن تصمیم نهایی‌اش را برای فصل آینده خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی فصل و یا بهتر است بگوییم نیم فصل دوم بسیار موفقی را با تیم ذوب آهن پشت سر گذاشت تا با قرار گرفتن در سکوی دوم، لیگ هفدهم را به اتمام برساند. وی با ذوب آهن از گروه مقدماتی اش در آسیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و حالا در این مرحله حریف تیم استقلال شده است. تیمی که گفته می‌شود قلعه نویی آن را اگر بهتر از ذوب آهن نشناسد کمتر از آن هم نمی شناسند.

در خصوص سرمربی ذوب آهن مدتهاست گفته می شود گزینه نخست سپاهان برای فصل آینده است. خبری که تاکنون نه تایید شده نه تکذیب تا به نظر برسد چندان هم از واقعیت هم دور نیست. در این که مقصد فصل آینده قلعه نویی همچنان فوتبال اصفهان باشد تردیدی نیست. اما هنوز به طور قطع نمی توان گفت او روی نیمکت سپاهان خواهد نشست یا روی نیمکت ذوب آهن.

احتمال این که در صورت پیروزی ذوب آهن مقابل استقلال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت آسیایی و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امیر قلعه نویی قید جدایی از این تیم را بزند تا همراه با آن در مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد وجود دارد. اما اگر ذوب آهن مقابل آبی پوشان پذیرای شکست باشد و از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف شود آنگاه احتمال این که قلعه نویی بار دیگر روی نیمکت سپاهان در لیگ برتر بنشیند وجود دارد.

دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ۱۸ و ۲۵ خرداد در اصفهان و تهران برگزار می شود و تیم پیروز به جمع ۸ تیم برتر قاره کهن می پیوندد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس